piątek, 27 sierpnia 2010

Jarmarkowe zakupy cz. 1

Obiecałam pokazać jarmarkowe zdobycze. Dziś pokażę starocie,  które po prostu uwielbiam (bardzo wolno mi działa internet, więc zamieszczenie większej ilości zdjęć jest bardzo kłopotliwe). Już chyba wspominałam, że jarmark pod tym względem mnie oczarował. Nigdy chyba nie widziałam w jednym miejscu takiej ilości, pięknych, starych przedmiotów. Ogromne ilości porcelany (oczy mi się kręciły wokół głowy), ceny od kilku złotych do kilku tysięcy za przepiękne, zupełnie kompletne zestawy obiadowe, deserowe. Duże ilości obrazów, sreber, mebli, bibelotów.. Jednym słowem było tam wszystko, w dużych ilościach, w różnych cenach.
Moje zakupy są w pewnym sensie przypadkowe. Nie miałam jakiś konkretnych planów, za to spore dylematy na co się zdecydować. Padło na rzeczy, których jeszcze nie miałam i trudno je kupić tam gdzie mieszkam.
Ta rama od pierwszego momentu oczarowała mnie. W jej środku,  na haczykach przymocowane są 4 mniejsze rameczki. Chciałabym osobno powiesić dużą (chyba wstawię do niej lustro), w małych zapewne znajdą się zdjęcia.




Srebrne łyżeczki, które od dawna chciałam zakupić. Na zdjęciach wyglądają całkiem zwyczajnie, ale mają naprawdę wielki urok (i sprawdziłam są naprawdę srebrne). Te pierwsze są bardzo maleńkie.



I duże sztućce. Widelec i łyżka. Kupione za 5 zł z myślą o jakiejś kuchennej dekorcji. Sprzedawca miał ogromny karton w którym leżało takich cudowności mnóstwo, żałuje że nie kupiłam do kompletu noża..


Pozdrawiam Was bardzo ciepło, w ten zimny i mokry dzień!

8 komentarzy:

  1. Prześliczne te jarmarkowe zdobycze! Chyba w przyszłym roku pojadę tam po takie skarby.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W taki właśnie sposób kompletuję sztućce.
    Rameczki od razu wpadły Mi w oko. Super zakupy.
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko urokliwe. te ramki szczególnie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod ogromnym wrazeniem absolutnie calych zakupow.
    Rama przecudowna.
    Lyzki niesamowite i te inicjaly i data no bajka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje Wam moje Drogie, za przemile komentarze.
    Cieszę sie, ze zagladacje. Usciski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cuda upolowałaś!! ja niestety na zakupy miałam bardzo mało czasu, nawet na starocie nie zdążyłam dotrzeć:(( żal serce ściska!
    rama jest po prostu bajeczna, a te małe ramki...pokaż koniecznie na ścianie:) nie mogę się doczekać!

    pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdobycze!
    Nabrałam ochoty,by iść na taki jarmark :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).