poniedziałek, 30 sierpnia 2010

Jarmarkowe zakupy - rękodzieło

Moje jarmarkowe zakupy w temacie rękodzieła. Tutaj też muszę zaznaczyć, że możliwości było wiele. Jednak ograniczenia czasowe oraz zdrowy rozsądek nakazał mi zdecydować się zaledwie na kilka drobnostek.

Pierwsza rzecz to woreczki. Zakupy robiłam w ostatnich dniach trwania jarmarku, stąd sprzedawcy byli skłonni mocno obniżać ceny (zapłaciłam po 6 zł za każdą sztukę). Przyznam, że kupiłam je ze względu na wzory, które już dawno mnie oczarowały i mam nadzieję, że następne woreczki wyszyję już sama.



Biżuteria. Tej na jarmarku było mnóstwo! W zasadzie omijałam te stoiska, bo już nie mam gdzie trzymać sterty korali i kolczyków.. Tym kulkom trudno jednak było się oprzeć. Kocham pudrowy róż w połączeniu z szarościami. Na stosiku kupiłam luzne elementy. W domu sama je ułożyłam i połączyłam .
 Polubiłam je bardzo:).


I ostatnia rzecz malowane obrazki (chyba akwarelki). Marzyły mi się zioła, szukałam ich od dawna. Pani na stoisku miała już mały wybór (złożyłam zamówienie i zioła będą wysłane), stąd zdecydowałam się na inne roślinki. W oryginale są naprawdę piękne. To co pokazuje to (nieco krzywy) skan zrobiony przez folię w którą rysunki były zapakowane.




To koniec moich jarmarkowych zakupów:). Dodam tylko, że podpytywałam sprzedawców (szczególnie tych od staroci) czy jest jeszcze w Polsce jakaś cykliczna impreza na której sprzedawane jest rękodzieło i starocie. Usłyszałam, że w Poznaniu pod koniec czerwca odbywa się podobna impreza. A może Wy znacie jakieś miejsca w których odbywają się podobne jarmarki?

Pozdrawiam cieplutko i dziękuję Wam za odwiedziny i przemiłe komentarze.

P.S. Przygotowuje moje pierwsze candy, więc zaglądajcie do mnie w najbliższym czasie:)!

10 komentarzy:

  1. Woreczki powalają swoją subtelnością, cudne !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Woreczki śliczne!
    A takie botaniczne obrazki po prostu uwielbiam;-)
    Uparcie poszukuję kubków z takimi motywami, ale jak na razie bez skutku:-(
    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj kusisz, kusisz żeby za rok się tam wybrać! Tymczasem mogę jedynie wzdychać i pooglądać Twoje piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne cudne zdobycze! Sama nie wiem, co ładniejsze, te delikatne motywy na woreczkach, czy botaniczne malunki (też bardzo lubię takie motywy). Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. woreczki śliczne:)

    zagladam oczywiście:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuję serdecznie moje Drogie!Woreczki i obrazki faktycznie mnie oczarowały swoja delikatnoscia..
    Pozdrawiam Was najcieplej w ten chlodny i deszczowy czas!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale znów cuda zdobyłaś:) Widziałam te woreczki i teraz tak bardzo żałuję...ehhh,szkoda gadać:(
    Zapraszam do mnie do zabawy, szczegóły za moim blogu:)
    pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakupy pieknie udane, cena woreczkow rewelacyjna tez kupilabym je.
    Korale wymodzilas pierwsza klasa, sa cudne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia!

    pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  10. Olu, Atenko,Paula dziekuje pieknie za odwiedziny i mile slowa:).Pozdrawiam Was serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).