wtorek, 31 sierpnia 2010

Na pożegnanie wakacji..

Dziś ostatni dzień sierpnia, ostatni dzień wakacji i dla mnie w jakiś sposób symboliczny koniec lata..
A było ono piękne, spokojne, pachnące, leniwe.. Czuję się wypoczęta, pozytywnie nastawiona i w takim nastroju powracam jutro do pełni obowiazków w mojej pracy.

Tego roku z różnych względów nie mogłam wyjechać w jakieś dalekie i dłuższe podróże, ale chciałabym Wam pokazać kilka zdjęć z moich wcześniejszych urlopów, które bardzo pozytywnie mnie nastrajają i wspomniam te miejsca z prawdziwym sentymentem.








Zdjęcia zostały zrobione podczas moich podróży po Hiszpanii i takie kolorowe, ciepłe wspomnienia będę nosiłą w myślach przez wszystkie długie i zimne wieczory, aż do następnego lata!

Pozdrawiam Was cieplutko!

I jeszcze zabawa w 10-kę do której zaprosiła mnie Ola_83.
Słowo lubię to za mało, ja po prostu kocham:

-dobre kino
-teatr (który wzbudza emocje)
-wiosnę (po długiej zimie)
-starocie (wszelkiej maści)
-muzykę (która porywa)
-robić zdjęcia
-sprawiać innym radość
-leniwe weekendowe poranki
-delektować się chwilą
-rozmowy o życiu
-podróże...

Wybaczcie mi, ale wolny internet i dużo pracy przed pierwszym dzwonkiem sprawiają, że zrezygnuję z kontynuowania zabawy.

Pozdrawiam Was jednak najserdeczniej i dziekuję za Wasze wizyty i komentarze!

6 komentarzy:

  1. No tak, jutro powrót do pracy,ja właśnie wróciłam z rady...a przede mną tydzień w planem wynikowym, bo nic nie zrobiłam w ciągu wakacji...Pozostają nam wspomnienia z wakacji i podróży! na mojej mapie wspomnień pierwsze miejsce zajmuje - weekend w Trójmieście...nadal tych woreczków wyszywanych nie mogę przeżyć:( W swoim przedostatnim poście napisałam,że dla mnie 1 wrzesień to również symboliczny koniec lata...mamy podobne spostrzeżenia:))
    Pytałam kiedyś już chyba, jakiego przedmiotu uczysz?
    pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby pozytywne nastawienie trwało w Tobie do następnych wakacji! Dobrego roku szkolnego Ci życzę i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje serdecznie dziewczyny, najwazniejsze to pozytywne nastawienie:).Usciski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycające zdjęcia z Hiszpanii!
    Jejku,jak mi się one podobają :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia!!! Z miłą chęcią zobaczyłabym więcej :) Niech akumulatorki starczą na dłuuugo :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Espresso, Lawendowa Aleja dziekuje Wam za odwiedziny i ciesze sie, ze zdjecia sie podobaja:).W Hiszpanii zostawilam serce:). Zdjec mam wiele, wiec pewnie kiedys jeszcze pokaze.Pozdrawiam najcieplej!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).