wtorek, 17 sierpnia 2010

Słodkie, szczęśliwe chwile..

Pogoda bardzo zmienna. W tygodniu słonecznie, a czasem nawet upalnie. Weekend (już drugi z kolei) deszczowo i pochmurnie.. Ale co tam..Wyłapuję każdą słoneczną chwilę i cieszę się nią, bo lato wciąż trwa!

Polne bukiety cieszą oko..


Zdobyczna, stareńka filiżanka:).




Słodkie maliny z przeznaczeniem na nalewkę.


Moje ulubione śliwki.




Morelki wypełnione serkiem danio - pychotka:).



Pędzę pakować walizkę. Ostatnie dni urlopu chcę spędzić nad morzem (może się też uda wpaść na jarmark do Gdańska).
Pozdrawiam Was serdecznie moje Drogie, dziękując za odwiedziny i ciepłe słowa:)!

6 komentarzy:

  1. Morelki z serkiem danio? spróbuje:)

    pozdrawiam i miłego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się filiżanka!Cudna jest!
    Ależ owocowo u Ciebie a morelkami z serkiem zaskoczyłas mnie...
    Udanego urlopu życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Filizanka cudowna.
    Same smakolyki u Ciebie, na malinki narobilas smaka.
    Zycze udanego wypoczynku, pelnego wrazen.
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo u Ciebie ladnie,sielsko,prosto.

    OdpowiedzUsuń
  5. Filiżanka prześliczna!

    To się minęłyśmy z tym Gdańskiem:) koniecznie wpadnij na Jarmark, na samym początku jest stoisko, gdzie ja zrobiłam zakupy:)polecam!

    Baw się dobrze:)

    pozdrawiam serdecznie!

    p.s.dziś podjęłam próby zrobienia zawieszek,niedługo pokaże co mi wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje Drogie, dziekuje slicznie za odwiedziny i cieple slowa.
    Olu, jestem bardzo ciekawa Twoich zawieszek:)!
    Usciski dla Was.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).