środa, 11 sierpnia 2010

Wciąż jeszcze wakacyjnie..

Lato faktycznie powoli ucieka, dlatego staram się łapać każdą jego chwilę. Nie myślę jeszcze o jesieni. Przyjdzie na to pora... 

Zrobiłam te zdjęcia jakoś w końcowych dniach lipca. Nie było czasu ich wcześniej pokazać.
Teraz przypominają mi najcieplejsze dni tego lata..



Najbardziej jednak będzie mi brakowało tych wieczornych, letnich spacerów.. 
Chłodne powietrze i przyroda zmieniająca swoje barwy w zachodzącym słońcu..




W moim mieście działa plenerowe kino. Dwa razy w tygodniu w pięknej, wieczornej scenografii zamku pokazywane jest ambitne kino. Ciepłe, letnie powietrze, mili ludzie, atmosfera beztroski i luzu. Kocham kino, więc dla mnie to ogromna frajda. Jak tylko jestem w mieście, staram się korzystać.  Wczorajszy seans - kino dla kobiet skończył się o 24.00 :). Cudownie było w taką ciepłą, letnią noc przechadzać sie po mieście.. I to jest kolejna rzecz, dla której uwielbiam lato! Niech trwa jak najdłużej, niech trwa..:).

Pozdrawiam Was moje Drogie najserdeczniej i dziękuję, że do mnie zaglądacie:)!

5 komentarzy:

  1. Takie bele ze słomą to dla mnie symbol , że jwstpełnia lata.. Szkoda tylko, że po drugiej stronie drogi w miejscowości, w której mieszkam kwitną wrzosy. A te są zwiastunami kończącego się lata, a małą zapowiedzią nadchodzącej jesieni.
    ech pory roku

    Nigdy nie byłam w takim plenerowym kinie. To musi byc dopiero atmosfera

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Raz byłam w takim kinie.Na wakacjach. Świetna sprawa.
    Zdjęcia piękne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w mieście też działa takie plenerowe kino:)
    Pięknie uchwyciłaś lato!
    pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mili to prawda, te pory roku zmieniają się tak szybko. Jeszcze trwa lato, a juz kwitna wrzosy i jarzebina..
    Zapomnialam dodac, ze u nas seanse letnie(z rozna czestotliwoscia),ale odbywaja sie rowniez na miejskim deptaku i na przystani jachtowej.Naprawde fajna sprawa!
    Dziekuje Wam za odwiedziny-caluski:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia. takie klimatyczne.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).