piątek, 15 października 2010

Kropielniczka i hafcik..

Chciałabym dziś pokazać kilka nowych rzeczy, które udało mi się jakiś czas temu zakupić. Wszystkie czekają na zamontowanie we właściwym miejscu, tutaj sfotografowałam je w przypadkowej scenografii. 

Kropielniczka. Od dawna chciałam mieć taką w swoim domku (wypatrzyłam ją na wakacjach będąc w Bośni i Hercegowinie:). Pamiętam, że podobna wisiała na framudze drzwi wyjściowych u moich Dziadków (jak byliśmy dziećmi Babcia tłumaczyła, że zanurzenie dłoni w święconej wodzie i znak krzyża ma chronić domowników przed złem i być swoistym błogosławieństwem). 


I nowa rameczka w którą zamontowałam kolejny haft (identyczny jak w pokazywanych wcześniej serwetkach).


I na koniec wieszaczek, który zauroczył mnie swoim kształtem i prostotą, a oprócz tego jest pięknie postarzany (tutaj zawiesiłam go na paskudnym gwozdziku:), ale docelowo będzie to wyglądało zdecydowanie inaczej).


 Pozdrawiam bardzo, bardzo serdecznie i życzę słonka na nadchodzący weekend!

9 komentarzy:

  1. wieszaczek wygląda cudownie nawet na tym gwozdziku...fajny pomysł na monogram....moze być miłym prezentem

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko mi się podoba:)
    Gdzie Ty wynajdujesz takie cuda? ja nie mam szczęście...

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę wszystko super! Kropielniczka szczególnie mi się podoba!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kropielniczka zauroczyla mnie totalnie, wiesz ja nawet niedawno podobna spotkalam ale z aniolkami i chyba pobiegne do sklepu po nia:-)
    Ramka z haftem-rewelacyjna, a i wieszaczek sliczny.
    Pozdrawiam
    ps: wzorkom musze zrobic zdjecie bo mam je narysowane a nie mam ich w wersji do wyslania,jestem przed wyjazdem do Polski wiec moge sie nie wyrobic, ale na pewno wysle,pa

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zakupy; z dużym naciskiem zachwytu nad wieszaczkiem.
    Pozdrawiam weekendowo

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem kropielniczki i wieszczka. Za oprawiony haft podziwiam:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Qrko-dziękuje:).
    Olu, nie wiem jak ja to robie,ale mi nadmiar rzeczy wpada w oko:).
    Agus:).
    Atenko-milego pobytu w Polsce,na wzorki poczekam bez problemu!
    Mario-ja równiez pozdrawiam cieplutko.
    Nelu-dziekuje za wizyte i mile slowa:).

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne te Twoje cuda. Mnie też urzekła kropielnica. Ciekawa jestem gdzie znajdzie swoje docelowe miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szukałem w sieci inspiracji do kropielniczki.
    Srebro + szkło.
    Ta coś w sobie ma...to dobra inspiracja .
    Dziękuję

    www.art-srebro.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).