niedziela, 3 października 2010

Stare fotografie i prababcina serweta..

Bardzo lubię stare fotografie (te naprawdę stare, wykonane na tekturowych, pięknych kartonikach). Zachwyca mnie niezwykle ich wykonanie. Są tak staranne, trwałe. Te które tutaj pokazuję, mają ponad 100 lat, są jednak w doskonałym stanie. Kupiłam je kiedyś w dużej ilości (tutaj tylko kilka). Poza tym, że mam do nich sentyment, to chciałabym je jakoś wykorzystać. Czy macie jakiś pomysł? Będę wdzięczna za sugestie:).







Odkopałam również w szufladzie bardzo starą, ręcznie dzierganą serwetę. Moja mama dostała ją na prezent ślubny od swojej babci. Teraz jest pieczołowicie przechowywana w moim domu. Serweta jest bardzo duża, okrągła. Jej kształt chyba sprawił, że zachowała się w doskonalym stanie (ani ja, ani wcześniej moja mama nie mamy tak dużego, okrągłego stołu, stąd serweta była używana chyba tylko przez prababcię). Obiecuję sobie, że kupię kiedyś okrągły stół i będę cieszyła się jej widokiem częściej.


Pozdrawiam Was  bardzo cieplutko i życzę spokojnego tygodnia :).

7 komentarzy:

  1. Zachwyciłam się babciną serwetą. Duży okrągły stół jest także moim marzeniem.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! zrób jakaś może tablicę:) teraz wiele takich na blogach powstaje.
    Serweta rzeczywiście urocza:)

    pozdrawiam serdecznie!
    p.s. dziś odpiszę na maila:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miód malina!!!-uwielbiam takie zdjęcia!!Zrób mele-pele-tablicę-bedziesz mogła zawsze robic świeżą wystawę-galerię zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  4. Fotografie zachwycajace, ja zbieram stare pocztowki.
    A serweta to prawdziwy skarb.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje Drogie, dziekuje za mile slowa.Mario stół kiedys bedzie-bez dwoch zdan!Do pele-mele sie przymierzam,tylko szukam odpowiedniej ramki:).Usciski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia. Ja osobiście mam bzika na punkcie starych fotografii. Codziennie oglądam je i zamieszczam w swoich albumach. Oczywiście wirtualnie ale za to jaka ilość zdjęć może być w moim posiadaniu :)Zapraszam zajrzyj jak będziesz miała chwilkę do mnie :)
    A co do serwety to prawdziwy skarb. Mam okrągły stół dość długo i wiem, że trudno jest zdobyć jakąś śliczną serwetę w tym kształcie.
    Pozdrowienia od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna serweta...taki rodzinny skarb :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).