poniedziałek, 11 października 2010

Złota jesień i niespodzianka..

Witam Was cieplutko. Za nami cudownie słoneczny weekend. Taką jesień po prostu uwielbiam! Ciepła, kolorowa, magiczna.. Korzystając ze słonka wybrałam się na rowerową przejażdżkę do pobliskiego ogrodu dendrologicznego (25 km przy mojej średniej kondycji było naprawdę sporym wyzwaniem i wielką frajdą:). Co roku o tej porze lubię tam wracać i zachwycać sie tym wszystkim co pokazuje nam jesień.



Klon japoński - mój faworyt! Uwielbiam jego delikatne, misterne listki.



Na koniec malutka niespodzianka.Uwielbiam dziergane serwetki. Te, prezentowane na zdjęciu, wyszukałam w jednym ze sklepów (kupiłam kilka kompletów są nowiutkie). Chociaż nie są wykonane ręcznie, to bardzo mi się spodobały, stad pomysłałam, że podzielę się nimi z moimi blogowymi koleżankami i ogłoszę moje pierwsze candy :).


Zasady tak jak zwykle, komentarz pod postem i info na swoim blogu. Osoby anonimowe, nie posiadające bloga również zapraszam. Losowanie odbędzie się 2 listopada. Serdecznie zapraszam!

I jeszcze dwie rzeczy. Chciałabym Wam serdecznie podziękować za Waszą tutaj obecność. Komentarze które zostawiacie, są dużą motywacją i sprawiają wiele radości. Cieszę się ogromnie, że mogłam poznać Was i Wasze blogi. Jesteście dla mnie wielką inspiracją i uwielbiam do Was zaglądać!
Zakładając mojego bloga robiłam to dosyć spontanicznie (dlaczego taka nazwa napiszę innym razem). Mój nick był równie spontaniczny, zainspirowany skrótem mojego imienia. Nie miałam wówczas pojęcia, że jest już pewna sympatyczna osóbka, która podpisuje się w identyczny sposób (mam na myśli Ikę z "Mojego wędrowania"). Aby uniknąć sytuacji, że jesteśmy mylone (już tak się zdarzyło:) dokonam lekkiej modyfikacji mojego podpisu.

Pozdrawiam Was cieplutko, życząc spokojnego tygodnia!
Mika

20 komentarzy:

  1. Witaj MIKO w ten jesienny poranek !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja już na porannych spacerach z psem, widzę,że ta jesień się w zimę zamienia, dziś polana była pokryta szronem i wyglądało to bardzo zimowo:))

    Chętnie wezmę udział w Twoim candy:)

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje Mario:).
    Faktycznie Olu noce i poranki zrobily sie zmine okropnie-brrr.Czas na cieple palta i szaliki:)!Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna ta jesień na twoich zdjęciach...prawdziwie złota,polska..

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka sucha i kolorowa jesień jest cudowna.
    Pięknie ją sfotografowałaś :)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałaś bardzo udany weekend,ten ogród musi byś niesamowitym miejscem...

    Chciałabym się zapisać na candy w ciemno hihihi,mój komputer nie wyświetla wszystkich zdjęć i właśnie zdjęć serwetek nie widzę,ale,że łasa na serwetki wszelkie jestem :D zapisuję się!

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia. A na candy się piszę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie serwetki. Mam wyszperane z rodzinnych szafek:) mail:joanagtc@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień Dobry

    Serwetka to szyk elegancji więc wpisuje swój
    e-mail bez żadnej nonszalancji .

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  10. Koooooooooooooocham taką jesień :)) Przyznaję, że normalnie cię nie poznałam w pierwszej chwili MIKO :))) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziekuje kobitki:)mi też taka jesień bardzo się podoba-niech trwa jak najdłużej!Tego nam wszystkim zycze.Buziaki cieple:)

    OdpowiedzUsuń
  12. z przyjemnością dołączę do zabawy
    www.bizugagipy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam.
    Przepiękne zdjęcia.
    A Candy serwetkowe marzenie...zapisuję się i już marzę:)
    Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tego co sie znam,a robie na szydelku,to one sa tym sposobem wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  15. Też bardzo lubię takie serwetki zatem i ja się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  16. o jakie piękne te serweteczki staję cichutko w kolejeczce i gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej!! Właśnie poszukuję takich ślicznych serwetek pod zakupione dziś na pchlim targu talerzyczki i dzbanuszek. Może akurat...

    gratuluję gustu :) i pozdrawiam!

    gwóźdź w herbacie

    gwozdzwherbacie@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczności :)
    z pozdrowieniami
    Anima

    OdpowiedzUsuń
  19. są piękne! jakoś tak... przypominają mi dzieciństwo...
    to i ja spróbuję szczęścia...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).