poniedziałek, 8 listopada 2010

Jeszcze garść powyjazdowych wspomnień..

Powinnam pokazać co nowego zrobiłam (nowe hafty, które czekają na ukończenie, wyszukane starocie na pchlim targu, domowe dekoracje), ale jakoś brak mobilności.. Piękna jesień już chyba się skończyła. Drzewa takie nagie i szare. Poranki zimne. Mnie złapało przeziębienie, wracam z pracy i padam na łóżko. Gardło odmawia posłuszeństwa, herbata z miodem przestaje pomagać.. Druga strona jesieni..

Na przekór szarości, pokażę dziś jeszcze kilka zdjęć z moich ostatnich wyjazdów. Jesień w tym roku podarowała nam naprawdę dużo słońca, kolorów, radości..

Na Plantach w Krakowie..




I wspaniały zegar w kościółku na Pęksowym Brzysku 
(tyle razy już tam byłam i jakoś dopiero teraz wpadł mi w oko). Jest piękny prawda?


A tu już piękna, ciepła jesień w Międzyzdrojach..



Moja ulubiona restauracja - hotelik (klimatycznie zarówno w środku, jak i na zewnątrz).







I nad morzem..




I weekendowe ciasteczka..


Moje Drogie noście grube szaliczki i pijcie ciepłe herbatki! 
Życzę Wam zdrówka w ten chłodny czas!
Pozdrowienia najcieplejsze:).

5 komentarzy:

  1. Wspaniałe zdjęcia! Jesień i mnie uraczyła nastrojowymi fotografiami :) Teraz gdy liście już opadły krajobraz stał się smutniejszy, ale przecież każda pora roku ma swój urok. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokaż dekorację domku:) jestem bardzo ciekawa!

    Piękne zdjęcie...

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja ntroche anty czapeczkowa,szaliczek jak fajny to jeszcze jak cie mogę....ale chyba i mnie jakies paskudztwo dopada.....wraz z głupotą!,,,,myłam górny taras w krótkim rękawku.....piękna jesień na toich fotkach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję dziewczyny za odwiedzinki,fotografia jest dla mnie tym co pozwala zatrzymac chwile i wracac pozniej do tego co przemineło!Usciski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kawiarnia-hotelik byłaby i moja ulubioną...jesień piekna-masz oko!!..zapraszamy do nas-niedługo lawendowe candy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).