czwartek, 25 listopada 2010

Świątecznych przygotowań początki..

Do świąt pozostał tylko miesiąc :)! To już tak blisko.. pora zatem przygotowywać dekoracje, zbierać świąteczne drobiazgi. Nie wiem jak Wy, ale ja nie mogę się już doczekać..   
                                                                                                                          
Moje ostatnie zakupy.. 


Suszące się pomarańcze pachną w całym domku..



Nowe foremki do pierniczków..



Szmaciankowe gwiazdeczki w krateczkę



I ulubione szydełkowe, które zawisną w oknach



Dużo ciepełka i buziaki ślę :)
M.

13 komentarzy:

  1. Ale cudowności ! Pierniczki urocze :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szydełkowe są prześliczne. Będą wspaniałe świąteczne akcenty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczności u Ciebie, renifery sa wspaniałe!
    Nie mogę coś w tym roku upolować żadnego:(
    Pozdrawiam cieplutko:)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne drobiazgi dziś pokazałaś:)ja też dziś suszę pomarańcze:) a na ciasteczka już mi brakło sił...

    pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie śliczności, zwłaszcza te w kratkę w mojej ulubionej czerwieni :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ileż śliczności! Pomarańcze aż przez ekran czuję.
    Szydełkowe gwiazdki uwielbiam!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ piekne renifery! Cudo!!!
    A pierniczkami to mi smaka narobiłas :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny dziekuje, dziekuje. Reniferki upolowałam na zakupach w Schwedt, tam w każdym sklepie jest ich naprawdę mnóstwo:).Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj, ależ u Ciebie milutko, będę tu zaglądać do Ciebie:) Cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne dodatki! U mnie jeszcze tak świątecznie nie jest:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam dekoracje z suszonych pomarańczy...i to przez cały rok.teraz jak jest sezon grzewczy-muszę i ja cosik ususzyć...:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały nastrój u Ciebie się zapowaida:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyny dziękuje bardzo za mile slowa:).Dodaja motywacji do dzialania!Pozdrawiam Was najcieplej!M.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).