wtorek, 2 listopada 2010

W jesiennym klimacie i wyniki candy..

Widziałam już zimę na własne oczy, jednak nie jest mi tęskno do tej pory roku.
U mnie w domu dekoracje ciągle w klimacie jesiennym. O świętach dopiero zaczynam myśleć. Nie lubię za daleko wybiegać w przyszłość (chociaż powstała już lista, kiedy za co się zabrać, aby ze spokojem wszystko przygotować). Tu i teraz jest dla mnie najważniejsze.

Ale zmieniając temat.. Moje pierwsze, serwetkowe candy wygrała Peninia! Gratulacje i proszę o adres do wysyłki:). Pozostałym dziękuję ślicznie za udział i wkrótce następna niespodzianka:)!




 Pozdrawiam bardzo,bardzo serdecznie!

7 komentarzy:

  1. hihi tak po cichu człek miał nadzieję na wygraną....ale jeszcze nigdy nie dopisalo mi szczęście...ale gratuluję Pieninie!!!Sliczny kolor hortensji!!!miłej nocki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Peninii.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje wygranej. Jesienią warto się jeszcze nacieszyć, szczególnie w takiej postaci:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Peninii!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Och jakże bardzo się cieszę:))Marzyłam...:))
    Dziękuję z całego serducha!Już piszę @
    Buziaczki posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Qrko - u mnie podobnie..:(.Ale trzeba próbować!
    Usciski Dziewczyny.
    Peninio odebralam maila i wysylam serweteczki:).

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulację dla Peninii:) a Tobie dziękuję za zabawę!
    śliczne dekorację!

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).