niedziela, 5 grudnia 2010

Zimową porą..

Po kolorowej, ciepłej jesieni przyszedł czas powitać zimowy krajobraz.. Pierwszego dnia jak to zwykle - lekki paraliż, spoznienia, chaos..
Dziś już spokojne oswajanie rzeczywistości i szukanie uroku w tym co przynosi natura.

Pierwszy długi, zimowy spacer.. 


Zawsze kiedy brakuje mi energii, stres i napięcia dnia codziennego kumulują się, szukam sposobu, aby dostarczyć organizmowi wysiłku fizycznego (tak po prostu maksymalnie się zmęczyć - pobiegać, pójść na aerobik, przejechać na rowerze kilkadziesiąt kilometrów).. Nie wiem czy też tak macie, ale na mnie naprawdę to działa. Najpierw oczywiście padam ze zmęczenia, ale pozniej ten wysiłek dostarcza ogromu energii, dobrego samopoczucia.
Dziś po kilku godzinach marszu po śniegu miałam ochotę powiedzieć - czuję, że żyję :)!



Życzę dobrego, spokojnego tygodnia i miłych niespodzianek od Mikołaja:)!

7 komentarzy:

  1. Przepiekne zdjecia, taka sloneczna zime lubie.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zimowe zdjęcia! Na pewno wiele osób podobnie radzi sobie ze stresem i brakiem energii. Dla mnie najlepsze są długie spacery, zwłaszcza po lesie. Pozdrawiam i życzę wspaniałych Mikołajek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest coś orzeźwiającego w spacerach zimowych. Przyjemnie oddychać mroźnym, dziarskim powietrzem, a potem po powrocie w domciu wypić gorącą herbatę - to doładowuje akumulatorki. Zdjęcia piękne:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne ujęcia zimy w kadrze... Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie spacery:) w sobotę też spacerowałam z Cerberem w takim słońcu! taką zimę lubię najbardziej:)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje moje Drogie:).Słoneczna, śnieżna zima ma swój wyjątkowy urok.Mam nadzieje,ze takich dni będzie wiele!Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Mika, jestem zachwycona Twoimi zdjęciami, oglądam blog w całości, zaczynam od zimy w zeszłym roku, przepiękne kadry!
    Zostaję na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).