sobota, 1 stycznia 2011

Z Nowym Rokiem..

Dziś pierwszy dzień Nowego Roku, który rozpoczął się bardzo spokojnie, kameralnie (ale nie bez fajerwerków:). Takie przyjemne lenistwo, bez ciśnienia, że coś trzeba, że muszę, że powinnam.. Zwykły czas kiedy można delektować się chwilą, codziennością i pięknem.

Nie mam jakiś konkretnych postanowień na ten czas (różnie się to u mnie kończyło). Chciałabym po prostu mieć każdego dnia szeroko otwarte oczy, uszy i serce.., tak zwyczajnie, prosto.
Tego sobie i Wam życzę!


Nie wiem jak długo jeszcze śnieżek poleży (dziś u nas odwilż), więc troszkę zimowych obrazków





I na koniec coś słodkiego, specjalnie dla Was:)


Miłej niedzieli, pozdrawiam najmocniej!

11 komentarzy:

  1. Miko, niech w tym roku spełnią się najskrytsze marzenia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech Nowy Rok przyniesie Ci dużo szczęśliwych chwil, a jeśli nawet jeśli nie poczyniłaś specjalnych noworocznych planów, to niech spełnią się Twoje pragnienia, te o których mówisz głośno i te, które drzemią gdzieś głęboko w sercu:)
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie mam żadnych postanowień, po prostu chciałabym, żeby ten rok był dla nas wszystkich łaskawy, a ludzie byli dla siebie bardziej mili.
    Faworki wyglądają przepysznie :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tymi chruścikami skradłaś mi serce ;) uwielbiam je!
    wszystkiego dobrego na nowy rok!

    OdpowiedzUsuń
  5. u nas tez odwilż,,,,....huuuuuura!!!...tęsknię juz za wiosna i moim ogrodem......hamaczkiem pod różą...buuuuu.....ale chrusty jako prawdziwemu łasuchowi osłodzają czas oczekiwań..chociaz trochę na nie popatrzę....:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I Tobie życzę dobrego Nowego ROKU.Wiadomo,że nie ominą nas rzeczy trudne i ciężkie ale chyba chodzi o to żeby mieć po prostu siłę stawić im czoła,przetrwać,nie poddawać się...i takiej siły właśnie Ci życzę,głębokiego przekonania,że cokolwiek się zdarzy -dasz radę.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochane, sprawiłyście mi ogromna przyjemnosc Waszą obecnoscia i wpisami!To bardzo mile kiedy zostawiacie slad swojej obecnosci.Dziekuje za zyczenia, sciskam cieplutko. M.

    OdpowiedzUsuń
  8. OOO, chrusty...uwielbiam!

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za odwiedzinki i przemiły komentarz,miło mi gościć nowe twarze.Ja też chętnie się u ciebie rozejrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. odwilż mówisz... a u mnie tyle śniegu że rano zastanawiam sie który to mój samochód na parkingu...tak wszystko zasypane... p.s. maila Ci napisałam w sprawie bombek

    OdpowiedzUsuń
  11. zarezerwowałam bombki dla Ciebie:) odbierz maila, czekam na odpowiedź i namiary:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).