środa, 26 stycznia 2011

Spełnione marzenie..

Na Waszych blogach powoli zakwita wiosna. Ja wolałabym zobaczyć jeszcze białą, śnieżną zimę. W końcu to ciągle styczeń i ta wszechobecna szarość jest wyjątkowo przytłaczająca i ponura.

Nie o tym jednak chciałam dziś pisać. Są inne powody, aby odczuwać radość i szczęście!
Klaus - niezwykłej dobroci osóbka, pomogła mi urzeczywistnić moje marzenie!
A marzyły mi się szklane, postarzane bombki (normalnie bardzo drogie i przynajmniej u mnie trudno dostępne). Moje krótkie pytanko sprawiło, że A. zakupiła dla mnie kilka sztuk tych cudeniek (w super cenie :) i dziś mogę cieszyć się ich niezwykłą urodą.
Klausiku nawet nie wiesz jak bardzo mnie uradowałaś! Raz jeszcze Ci dziękuję za dobre serce, trud i czas. Jesteś niesamowita!

Zobaczcie raz jeszcze jakie są piękne (chociaż zdjęcia niedoskonałe, bo słońca jak na lekarstwo).



I serduszka w dwóch rozmiarach. Małe i duże. 




Wspaniale móc spotykać i poznawać ludzi tak bezinteresownych i dobrych.
Z uśmiechem na ustach pozdrawiam Was najmocniej!
Dobrego tygodnia.

9 komentarzy:

  1. Cudeńka prawdziwe, też bardzo podobają mi sie takie bombeczki. To serduszko mniejsze jest śliczne, marzy mi sie takie ale czerwone, gdzieś widziałam jednak cena mnie odstraszyła:(. Ostatnio też mam możliwośc poznawać coraz więcej bezinteresownych osób- i to jest piękne:)
    Pozdrawiam Cię cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są takie retro bombki, mnie też się marzą :) A w blogowym światku jest sporo dobrych duszyczek, które chętnie dzielą się swoimi skarbami. Jak miło by było, gdyby w realu także ludzie mieli dla siebie więcej życzliwości. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś takie miałam:) rzeczywiście są piękne:) u mnie trochę wiosennie,ale zimowo też, bo choinka nadal stoi. Dopiero w niedzielę rozbieramy, po kolędzie..

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak to wspaniale takich ludzi spotkac, chocby wirtualnie.
    Bombki wspaniale, mam nawet bardzo podobne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudnej urody te bombki. Przypominają mi te, które wisiały na choince u moich dziadków... cudne kształty, kolory, kunszt wykonania. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje Wam serdecznie za odwiedzinki:).Tak, to cudownie móc spotykać dobrych, bezinteresownych ludzi i dzielić z nimi dobro które w sobie nosimy.
    Usciski serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny prezent. Bombki ponadczasowe, zawsze modne, zawsze ładne, zawsze wzbudzają zachwyt.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale wspaniałe cuda dostałaś!!!I za to lubię ten światek blogerkowy...i te Istotki które potrafią bezinteresownie coś dać z siebie!!!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. :)))) cieszę się niezmiernie, że sprawiłam Ci radość!!! przepraszam, ze nie odpisuję na maile, czas nie jest ostatnio moim przyjacielem:) dziękuję Ci serdecznie za życzenia, trafiłaś - właśnie w styczniu obchodze imienieny:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).