środa, 5 stycznia 2011

Wspominki..

Dzisiaj jeszcze w świątecznym klimacie, a to za sprawą cudownego prezentu, który dostałam od Meli z Arlekinady. Cudnej urody śnieżynki przywędrowały do mnie i dekorowały mój domek w okresie świątecznym. Wielkie podziękowania dla Ciebie Melu, sprawiłaś mi swoją dobrocią ogromną radość!





Choineczki zakupione na poświątecznej wyprzedaży. Nieco asymetryczne, ale mające w sobie jakiś urok:).


Jutro święto i dla niektórych początek dłuuugiego weekend (ja niestety wędruję w piątek do pracy).
Życzę Wam błogiego odpoczynku.
Uściski!

9 komentarzy:

  1. Miko, dostałaś śliczny prezent. Takie ręcznie robione dekoracje są najładniejsze.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za ten post, strasznie fajnie czytać tak serdeczne posty. Dziękuję bardzo.
    Cudny masz ten swój blog - już dodałam do ulubionych bo gdzieś mi się zapodziałaś.
    Pozdrawiam serdecznie. A w piątek ja też ide do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne śnieżynki! Bardzo podobają mi się takie dziergane drobiazgi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam tą przyjemność, że dostałam od Eli taką śnieżynkę:) i zdobi moją kuchnię:)

    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez lubie te reczne dekoracje, nadaja taki niepowtarzalny klimat i roznosza po calym domu czar ;)
    Sciskam noworocznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny prezent! Bardzo lubię te dziergane cudeńka!
    Ja też,niestety,jutro do pracy ale to tylko jeden dzień i znowu wolne.
    Pozdrowienia przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  7. Miko....serdeczność przyciiąga serdeczność:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje Drogie, dziękuję Wam za przemiłe słowa. Kiedy doświadczamy dobroci serca, jeszcze bardziej chcemy to dobro dawać i jest w tym wielka radość.Jesteście wspaniałe!Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Miko Kochana zaglądam do Ciebie od czasu do czasu... piękne ujmujesz Swój Światek...i tak jak mówisz niespodzianki i prezenty od serduch cieszą nas najbardziej!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).