czwartek, 10 lutego 2011

Ale niespodzianka!

Wpadam dziś dosłownie na minutkę (to ostatnie chwile przed feriami i pracy jest po uszy), aby pochwalić się cudownym (i niespodziewanym!) prezentem, który dziś do mnie dotarł.
Prezent w postaci przepięknej saszetki, dostałam od wspaniałej i bezinteresownej osoby - Qrki Domowej, która już wcześniej obdarowała mnie mailowo, wspaniałymi wzorami monogramów. Dziękuje serdecznie!

Przód saszetki to pierwsza litera mojego imienia, maleńkie, misterne krzyżyki (chyba pierwszy raz widzę takie drobinki), ten haft mnie naprawdę zachwycił!


Tył saszetki, piękna, stylowa taśma.


Saszetka jest bardzo vintage, ponieważ len jak również ozdobna taśma, 
liczą dobrych  kilkadziesiąt lat (powiem tylko, że więcej niż ja sama żyję na świecie:).


I ostatnia rzecz, to cudowny zapach, a to za sprawą lawendy, która znajduje się w środku!


B. sprawiłaś mi ogrom radości!I z tym uśmiechem na twarzy pozdrawiam Was najserdeczniej (jutro ostatni dzień w pracy i dwa tygodnie urlopu)!
Uściski:).

9 komentarzy:

  1. Zawieszki piękne i życzę udanego urlopu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo,kto by pomyślał,że ta nasza poczta tak szybko działa!!hihi....cieszę się ,że Ci się podoba:)ps.jeszcze raz dziękuje za cudną przesyłkę od Ciebie...a obraz xxx,który ci kiedyś pokazywałam tez był wyszyty takimi maleństwami.
    Miłego odpoczynku!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Saszetka przecudna! A haft bardzo misterny i godny podziwu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny prezent!!!!Fajne są takie bezinteresowne dary!!!Odpoczynek już tuż tuż...niech będzie udany!:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Misterna robota, przesliczna saszetka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę są piękne!Życzę udanych ferii, ja już o swoich zapomniałam niestety:(

    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. To była naprawdę wspaniała niespodzianka, która dostarczyła dużo radości, jak również inspiracji.
    Dziękuje Wam kochane za odwiedzinki, pozdrawiam urlopowo! M.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale prezencik super. Udanych ferii zycze

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).