sobota, 26 marca 2011

Coraz więcej życia i niespodzianka!

Z każdym dniem więcej kolorów. Z każdym dniem więcej życia..



Minął roczek od momentu kiedy prowadzę bloga, zatem przygotowałam dla Was mały prezencik, mam nadzieję, że pomysł Wam się spodoba.
Zasady myślę dobrze znane (podlinkowane zdjęcie na Waszym blogu, komentarz).

Losowanie w którym będzie można przygarnąć taki oto wieszaczek odbędzie się 20 kwietnia. Zapraszam do zabawy!


Dla moich obserwatorów wylosuję również taki maleńki drobiazg. Zawieszka - magnesik.


Życzę Wam słonecznego weekendu (u mnie właśnie słonko wychodzi zza chmur)!

57 komentarzy:

  1. Miko,oczywiscie ,ze sie zapisuję..takie cukiereczki..palce lizać...życzę duzo radosci w blogowaniu:)...i zapraszam na wiosenną nowalijkę;0

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również!!! Wieszaczek jest piękny... ale by mi pasował do kremowych ścian :) Zazdroszczę Ci tych wiosennych gałązek... u mnie jakoś się ta wiosna ociąga :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze życzenia z okazji roczku:)
    Staję oczywiście w kolejce, wieszaczek jest prześliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny ten wieszaczek, idealnie pasowałby mi w domku :)))) Gratuluję roczku i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko, jak tu odmówić udziału w fajnej zabawie? Poświętuję z Tobą całym serduchem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. to ja też myk do kolejeczki!!!Takie cudowności:)Buziaki zasyłam!A i data losowania znacząca bo wtedy mam imieninki hahah:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jejku, bylaby w sam raz do mojej kuchni, ma bowiem te samisienkie kolory wzdech...wzdech...i o miejsce w kolejce poprosze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam wielką słabość do wieszaczków więc ustawiam się w kolejce :) Gratuluję roczku i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. noo.. chce się już wiosny :)
    wieszaczek uroczy, przygarnęłabym..
    pisz więc dalej, stoooo laat!

    OdpowiedzUsuń
  10. skuszam się;) pozdrawiam z edzia-goodies:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też szukam pączków na drzewach :) Jabłonie ślicznie się już prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje roczku, moj minal w tamtym miesiacu, jejku jak ten czas biegnie, za szybko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny wieszaczek! Zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję rocznicy !
    Prezent cudowny, spróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje rocznicy:) a wieszczek cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miłej rocznicy ;) Piekny wieszaczek
    http://madamamamada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj Miko!
    Ślicznie tu u Ciebie:) Pachnie domowymi pysznościami, a oczy cieszą ładne rzeczy z Twojego domku. Gratuluję rocznicy i życzę 100 kolejnych!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje!
    Wieszaczek cudny - chętnie przygarnę!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cieszę się, że trafiłam do Ciebie... pięknie tu ;-)
    Gratulacje i następnych wielu wspaniałych lat!
    Wieszaczek uroczy, ale i zawieszka godna uwagi ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny wieszaczek, ustawiam się w kolejce chętnych! Serdecznie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uroczy wieszaczek. Świetny blog. Liczę na odrobinę szczęścia w losowaniu. Z wiosennym pozdrowieniem. Babskie Uroczysko.
    http://babskieuroczysko.blox.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wieszaczek jest piękny. Z wielką ochotą zapisuję się na Candy :)
    http://gajmartenki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wieszaczek kusi, zawieszka również:) Staję i czekam na losowanie.
    http://orsynia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne:)) Zapisuję się zatem licząc na łut szczęścia:)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluje roczku i cieszę się, że dołączyłaś do naszej blogowej rodzinki :)
    Oczywiście na candy się zapisuję i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również gratuluję rocznicy:) i koniecznie szybko się zapisuję:))

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. jako kolejna gratuluję rocznicy. ja dopiero raczkuję w blogowaniu. ale z miłą chęcią stanę do candy ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudo! zapisuje sie:)
    zfadhel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie piękne... Zapisuję sie i czekam z nadzieją a także zapraszam na CANDY do siebie:
    galeriaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja - obserwator - to na zawieszkę-magnesik się - z miłą chęcią - zapisuję....
    Pozdrawiam i następnych rocznic życzę...
    Ania - abora@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Naprawdę uroczy ten wieszaczek :)
    liv.mk@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny wieszak, więc staję w ogonku:)
    Pozdrawiam
    http://www.kaliszmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. raczej nie mam szczęścia, ale jak tu nie spróbować...Wieszak jest bosssssssssssski
    pozdrawiam serdecznie
    dorota.pracz@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Boski wieszaczek, idealnie by pasował do mojej kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wieszaczek śliczny ;)) stanę i ja w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  36. To pakuję siew kolejkę :)))))

    Zapraszam na moje domkowe cnady.

    Patti

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale cudny szczególik do przyozdobienia mojego nudnego mieszkanka ;) Dodaje do obserwowanych i z niecierpliwością czekam na wyniki losowania ;)

    http://wilczejagody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Wieszaczek w sam raz do mojej kuchni.
    Już nie mogę doczekać się losowania.
    Pozdrawiam.

    Optymistka;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Szczęścia to ja raczej nie mam, ale dołączam się do zabawy. Wieszaczek jest śliczny :)
    gmc77@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. i mnie bardzo podoba sie ten wieszaczek...staje w kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszają się kolejni chętni wziąć udział w zabawie :) Pozdrawiamy wiosennie!
    http://tusiemaluje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Staję na końcukolejeczki :) Wieszaczek słodziachny!

    http://akrylowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. gratuluje rocznicy:)
    chętnie spróbuję szczęścia w losowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczności chętnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  45. I ja nieśmiało dołączam się do zachwytów nad wieszaczkiem, nawet jeśli brak własnego blogu nie pozwala mi brać udziału w losowaniu. Pozdrawiam serdecznie, Karolina.

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudownie byłoby wygrać taki śliczny wieszaczek :-)
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  47. ładne te maleństwa więc się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  48. Wieszaczek jest cudny, chętnie go przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  49. gratuluję rocznicy
    a wieszaczek cudny, chętnie zamelduję go u
    siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. to ja tak po ostatku...się zapiszę :)
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  51. It's a wonderful present! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).