poniedziałek, 21 marca 2011

Wiosna i dobrze być z Wami!

I mamy wiosnę :). Słońce cudownie dziś świeciło. Zimowe buty powędrowały  do pudeł i mam nadzieję nie ruszać ich, aż do następnej zimy.. Resztę lżejszej garderoby bardzo powoli wyciągam z szaf, bo u nas (pomimo słońca) temperatury ciągle niskie. 

A skoro dziś 21 marca, to wiąże się z tym jeszcze jedna radość. Właśnie pierwszego dnia wiosny pojawiłam się po raz pierwszy w blogowym świecie. Może to zabrzmi banalnie, ale z każdym dniem ta przygoda sprawia mi więcej przyjemności, a Wy same i Wasze inspirujące blogi jesteście dla mnie żródłem motywacji. Przygotowałam dla Was małą niespodziankę, ale o tym w następnym poście:). 

Bratki posadzone dziś w balkonowych doniczkach (na noc zabierane do domku).


I szafirki wypatrzone podczas spaceru.


A tutaj wiosenne, ceramiczne ptaszki. Odkryłam niedawno sklepik/ pracownię w której wykonywane są takie oryginalne dekoracje. Ładne, prawda :)?


Pozdrawiam Was bardzo słonecznie i wiosennie. Szczególnie dziś, dziękuję ogromnie za Waszą obecność i każde ciepłe słowa, które tutaj zostawiacie! Zaglądajcie częściej!
Uściski M.

11 komentarzy:

  1. Ładne??? Pięknoty po prostu!!!Mi właśnie jeszcze taras zostal do wysprzątania i swoe brateczki tez wystwię...Miko miłego blogowania!!!!!! i kolejnych roczków:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdjęcia, a do ptaszków też mam słabość :) Pozdrawiam i zapraszam do udziału w moim candy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję rocznicy. Fajna data na rozpoczęcie blogowania, a ptaszki są urocze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję rocznicy:)))

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam kobietki za ciepłe słowa:).Cieszę się, że zaglądacie!Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. No to gratulację!!!I oby takich latek więcej!!!Ty też jesteś dla nas źródem pomysłów i ciekawych inspiracji!A ptaszyny urocze!!!!Pozdrawiani i do zobaczenia!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miko zapraszam po wyróżnienie i do zabawy!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję rocznicy, to przecież sama radość móc tak świętować:) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Kochane!Zapraszam Was do mojej zabawy:).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziś niestety mało wiosennie za oknem, szaro i ponuro:(
    Ptasie są słodziuchne a widok wiosennego kwiecia nastraja optymistycznie.

    p.s. Dziękuję za odpowiedź, wizytę i czekam na wieści:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).