czwartek, 3 marca 2011

Powrót energii:)

Słońca już coraz więcej i chociaż temperatury ciągle niskie, to widać, że wiosna nadchodzi. Wspaniale:). Wraz z wiosną powraca energia i zapał do twórczej pracy. U mnie w tej chwili tysiąc rozpoczętych rzeczy, zamiast skończyć jedno już zaczynam coś następnego. Jakaś rozczochrana jestem:).

Dziś tak króciutko pokażę skończone serducha.


Powstała cała seria:).


A kulinarnie, dziś królowały oczywiście pączki, ale była też nowa sałatka. Prosta, szybka i smaczna:
                        -suszone pomidory
                        -brokuły 
                        -ser feta
                        -prażone pestki dyni    


Na koniec serdeczne podziękowania dla Anuszki, która przyznała mi ostatnio wyróżnienie. Ja jako wyróżnione, traktuje wszystkie blogi umieszczone w moim bocznym pasku. Zagladam do nich z przyjemnością wielka. Raz jeszcze dziękuję:).

Dużo słońca i uśmiech dla Was:)!

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładne serduszka.Takie dokładne!!!
    A sałatkę chyba sobie taką zrobię!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne serduszka! Sama też bardzo lubię tworzyć rozmaite dekory w tym kształcie :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Serduszka śliczne! Bardzo ładnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow serduszka z dekorem sa przesliczne,super wygladaja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiedz, tę sałatkę doprawia się jeszcze jakimś sosem? Wygląda smakowicie, pestki z dyni uwielbiam. Gratuluję wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Agus,Anabel,Elaine,Atenko-dziękuje Wam serdecznie:)!
    Nelu- sałatke polecam!Nie jest juz niczym doprawiana.Suszone pomidory kupiłam w oleju z ziołami, troszkę tego dodałam i wystarczyło.
    Uściski dla Was:).

    OdpowiedzUsuń
  7. Miko,jak ja lubię Twoje zdjęcia!!!!......tę sałatkę to bym zjadła jak nic!!!Serduszka piękne.Gratuluję wyróżnienia!a mi pozostało się starać,ąby i mój blog zawitał u Ciebe na bocznym pasku-i to mobilizuje mnie do pracy!!Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miko, sama wiesz jak szablomania wciąga - serducha przepiękne!A sałatka wygląda apetycznie!Ciesze się, że niespodzianka udana:)Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudne rzeczy tworzysz!
    Pozdrawiam
    Pollyanna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).