niedziela, 10 kwietnia 2011

Przyleciały motyle..

Ze zniecierpliwieniem czekałam na weekend, aby móc zrealizować zaplanowany wyjazd na wieś. Chciałam z bliska przyjrzeć się wiośnie. Móc zapisać jej kolory w pamięci i kadrze obiektywu. I cóż.. okazało się, że wiosna w mieście i wiosna na wsi, to dwie różne wiosny:)! W mieście wszystko rozkwita. Forsycje, bratki, żonkile cieszą swym widokiem. Drzewa i trawa w parkach coraz bardziej zielone. A na wsi - golutko! Wszystko dopiero w powijakach. Gdzieś tam w trawie pojedyncze stokrotki. Tulipany pewnie zakwitną dopiero w maju (tak mieliśmy w poprzednim roku)! Zatem nie mam zdjęć wiosny, bo wiosna się ociąga..

Będą motyle, bo te rozpanoszyły się po całym domku..







Pozdrawiam ciepło i życzę spokojnego, słonecznego tygodnia!

12 komentarzy:

  1. Motyle na poduszce super aż miło się przytulić

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo w mieście, między murami, zawsze jest cieplej niż na wsi, na otwartych przestrzeniach. Ale u nas już wiosna w pełni, forsycje, soczysta trawa, bratki, stokrotki, zatrzęsienie fiołków, także wszystko chyba zależy od miejsca na mapie Polski :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. A MNIE WCZORAJ PRZESTRASZYŁ PRAWDZIWY MOTYL NA OGRODZIE!!!HIHIHI....MIKO,COS CZUJĘ,ŻE CHYBA LUBIMY TEN SAM SKLEP: (H&Y?)pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Motyle śliczne, ażurowy mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Motylków nigdy dość :) Też wpadam często do wiadomego sklepu :) A czas faktycznie pędzi i często mi go brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Motylkowo się zrobiło u Ciebie, bardzo ładnie :) podoba mi się rycina z pierwszego zdjęcia :)
    Nie wiem gdzie Ty byłaś na wsi ale w Beskidach wiosna już na całego :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. motylkowo u Ciebie!!!I ja wyciągnęłam swoje motylowe serwetki i może coś zdziałam w tym temacie!Motylek szydełkowy - super:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje drogie, dziękuję za odwiedzinki.A wiosna faktycznie zależnie od miejsca mniej lub bardziej intensywna.Ale powoli, powoli:)Buziaki dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też lubię motyli motyw. Na poduszce wygląda uroczo.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Motylki tez lubie ten motyw, jest niezwykle uroczy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z Ateną, motylki są przeurocze:))

    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, zachwycają...cieszą oczy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).