wtorek, 7 czerwca 2011

Czyżby już lato..?

Szczerze przyznam, że nie wiem jaka jest pogoda w innych miejscach Polski, ale na Pomorzu od weekendu upały (wczoraj w nocy i dziś rano nieco popadało, ale już teraz ponownie ciepło).
W taki czas ciężko usiedzieć w pracy i chociaż obowiązków teraz naprawdę mnóstwo, to dałam się przekonać i pojechaliśmy wczoraj z uczniami na cały dzień nad morze..

Przyjemnie, bardzo przyjemnie..


I wyjątkowo mało ludzi jak na Międzyzdroje..


To zapewne ostatnie chwile takiego spokoju..


I domowe sposoby na chwilkę ochłody..



Spokojnego tygodnia i do miłego!

10 komentarzy:

  1. Oj zazdroszczę:) tak mi już tęskno za morzem:) bardzo!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. heh, dobrze wychowani uczniowie przez Ciebie to i mądre decyzje, dzień nad morzem to super sprawa ;))
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Olu, Uleńko rzeczywiście to był bardzo fajny pomysł.Szybka regeneracja, świetna odskocznia, można wracać do dalszych obowiązków:).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na Mazowszu też upały przeplatane burzami. Z chęcią bym się przeszła taką piękną pustą plażą :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Marze o spedzeniu choc chwilki nad morzem, piekne widoki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale uroczo ja już też tęsknie za ciepłym piaseczkiem...tylko latem te tłumy nad morzem mnie przerażają!Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Anabel, Atenko-dobrze, oj dobrze mieć tak blisko do morza:).
    Aguś, no my mamy blisko:), wiec można celować w te momenty, kiedy jeszcze na plażach luzno.Buziaki sto dwa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. MIKO PIEKNE ZDJĘCIA....U MNIE TEZ GORĄC...CHOCIAŻ OSTATNIE DWA DNI-SUPER DESZCZ..POZDRAWIAM I ZAPRASZAM:) QRA DOMOWA Z A(QRA)TNIE

    OdpowiedzUsuń
  9. Qrko jak miło, że jesteś:).Dziękuję odwiedzinki,a do Ciebie zaglądam z przyjemnością wielką!

    OdpowiedzUsuń
  10. jak super...ja niedlugo jade nad morze do niechorza

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).