środa, 20 lipca 2011

Letnie dodatki..

Przy okazji wyjazdów miałam możliwość pochodzić spokojnie po sklepach, skorzystać z wyprzedaży i tym samym wymienic troszkę garderoby. A jeśli nowe ubranka, to również nowa biżuteria (do tej mam ogromną słabość :).

W Katowicach natknęłam się na sklepik z elementami do tworzenia biżuterii. Skomponowałam sobie  taki skromny naszyjnik (pudrowy róż to ostatnio mój ulubiony dodatek).


Aga ( Ścieżką ku pełni) nauczyła mnie,  jak wykonać korale metodą dekupażu. Wybrałam motyw różyczek (wymagają jeszcze polakierowania). Potrzebowałam jednak dodatkowe elementy,  aby w jakiś sposób urozmaicić całość.  W sklepiku o którym pisałam wyżej,  dokupiłam porcelanowe kulki. Co myślicie o takim zestawieniu? Będę wdzięczna za podpowiedz, gdyż trudno mi było się zdecydować.



I dwa proste kwiatuszki, ostatni wykonany samodzielnie.



Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za odwiedziny :)!

14 komentarzy:

  1. ten wykonany samodzielnie bardzo urokliwy...a korale cudne....mam podobne...ale kupione...niestety nie znam i nie mam w poblizu sklepów z takimi cudami...a koraliki z rózyczkami-BOMBA...Miko..takie matowe sa przepiękne i w tym zestawieniu z brązem.bordem?
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, dziękuję!Te koraliki przy różyczkach są bordowe.Będę jeszcze raz w Katowicach, więc pewnie coś jeszcze dokupię (myślałam o zieleni).Buziaki sto dwa:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczo te korale wyszły!!!Zestawienie z różami super- masz racje można dodać jeszcze zieleń lub jakiś odcień różu...a kwiatuszki śliczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naszyjnik pudrowy jest cudny!!Poluję na takie kule pudrowe - może zdradzisz gdzie dokładnie w Katowicach jest ten sklep - podjechałabym :) Marzą mi się kule ceramiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te koraliki, też mam słabość do porcelanowych :) A twoje różyczkowe są super! Bardzo ciekawie prezentują się z ciemną czerwienią, choć równie dobrze wyglądałyby z jaśniejszymi odcieniami. I kwiatuszek fajny ci wyszedł :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ z Ciebie zdolna kobietka, piękne te naszyjniki :))) i kwiaciorki ;))
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Coz za bizuteria! Pieknie ozdobilas kulki, a te kwiaty super.
    Kolory pierwszego naszyjnika sa fantastyczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne naszyjniki:) U Ciebie w domku musi wspaniale pachnąć lawendą, oj:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne korale i pierwsze i drugie.Kwiatuszki też urocze :) Robisz zakupy w tym samym sklepiku co ja :):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszło świetnie:)) bardzo mi się podobają korale:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cud miód te korale i świetne broszki;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochane, zachęciłyście mnie do dalszych prac, które mam nadzieję wkrótce pokażę :).
    Zatk@ napiszę Ci na maila adres sklepu.
    Dziękuję za odwiedziny nowych twarzyczek, do miłego:)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć Miko :)
    Zapraszam na mojego bloga po wyróżnienie :)
    pozdrawiam Aleja57

    OdpowiedzUsuń
  14. Aleja 57, dziękuję Ci serdecznie za odwiedziny i wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).