niedziela, 10 lipca 2011

Rozmaryn..

W przerwie między wyjazdami zostałam obdarowana dużą ilością rozmarynu. Już w zeszłym roku dosyć dużą ilość po prostu zasuszyłam. Sprawdza się znakomicie dodawany do wielu potraw mięsnych i warzywnych.



Kilka gałązek zatopionych w buteleczkach z olejem..


i maleńkie buteleczki dla znajomych..


Słonko dziś u nas przepiękne. Nie mam pojęcia jak brzmią najbliższe pogodowe zapowiedzi, ale mam nadzieję, że lato pozostanie już na dobre :). Słonecznego tygodnia Wam życzę !

PS Nastąpiła nareszcie mobilizacja i zakupiłam własnie bilety na samolot. Z końcem lipca wakacje w Norwegii :), ale się cieszę!

9 komentarzy:

  1. Za rozmarynem nie przepadam ale w butelkach z olejem wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak pięknie wygląda, że aż nabrałam ochoty na jakiś mięsny przysmak! Pozdrawiam i słonka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ikuś, buteleczki są ozdoba kuchni to prawda :).
    Sentimental.. ja jutro planuje faszerowaną mięskiem cukinię!Od kilku dni ten smak po prostu za mną chodzi:).
    Dziękuję za odwiedzinki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też buteleczki zakupiłam, niestety rozmarynu nie posiadam, planuję zrobić z tymiankiem:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię rozmaryn, a w buteleczkach wygląda niezwykle dekoracyjnie :) Mam nadzieję, że pogoda dopisze i z Norwegii przywieziesz mnóstwo pięknych zdjęć, którymi podzielisz się tu na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oliwa z rozmarynem - świetny pomysł!!!:)A Norwegii to już zazdroszczę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Olu, mnie bardzo cieszy ten aktualny urodzaj na wszelkie ziółka - ja teraz czekam na zbiory mięty i bazylii :).
    Anabel,Aguś - pierwszy raz wybieram się do Norwegii i uwierzcie mi,że już odliczam dni do wyjazdu i ogromnie się cieszę (a zdjęć mam nadzieję zrobić dużo)!.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja rozmaryn uwielbiam...a te maleństwa-świetny pomysł na prezenciki!!!..miłego urlopu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na poczatek zycze niezwykle udanych wakacji w pieknym kraju, eh az zazdroszcze :)
    Rozmaryn w butelkach z oliwa naprawde swietnie wyglada i jaki aromat po otwarciu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).