środa, 17 sierpnia 2011

Lato wróciło!

.. i bardzo mnie to cieszy. Weekend prawdziwie letni, słoneczny, beztroski. Za tydzień wracam do pracy (kiedy ten czas tak zleciał, przecież dopiero rozpoczynałam urlop..)  i marzyłam, aby te ostatnie dni były właśnie takie - ciepłe, słoneczne, leniwe i spokojne..




Jabłonkowy urodzaj..




Kończy się powoli sezon na cukinie, tutaj moje ulubione,
 faszerowane mięskiem  łódeczki..


I placuszki z tartej cukinii..


Pozdrawiam Was najcieplej, mam nadzieję, że u Was słonko też przyświeca!

9 komentarzy:

  1. MIKO...A JA WŁAŚNIE ZASTANAWIAM SIĘ CO MAM DZIŚ NA KOLACJĘ POCZYNIĆ Z CUKINII....PIEKNE-LETNIE ZDJĘCIA...TAKIE PRAWDZIWIE LETNIE-POZDRAWIAM:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie zdjęcia późnego lata ;)) oj tak, zleciało jak z bicza, moje dziecię nieszczęśliwe, że czas do szkoły, mi tez te wakacje jakoś szybko zleciały... za szybko
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Qrko - to ja się wpraszam na taka kolacyjke :), bo na cukinię zawsze mam ochotę :). Buziaki!
    Ula - ja też "nieszczęśliwa", że trzeba wracać,stąd rozumiem Twoje dziecię :), po tak długim urlopie, to jak skok do zimnej wody - brrr.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień Dobry Miko :)
    Piękne kwiaty :)a jabłuszko to bym z chęcią zjadała :)
    pozdrawiam Cię ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj bylo u mnie prawdziwe lato, ale dzis juz kiepsko.
    Cukiniowe lodeczki z mieskiem mniam tez uwielbiam:)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie wczoraj na obiad było leczo z cukinii..Szybkie i fajne danie!!!
    Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Aniu, jabłka te prosto z drzewa są najsmaczniejsze :).
    Atenko, to mój sezonowy przysmak, zajadam się póki jeszcze są :).
    Aguś - masz rację, leczo to super pomysł na szybkie danie z cukinii, pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak, lato wróciło, ale podobno na chwilę:(ale ja się cieszę nawet z tej nadchodzącej jesieni:)dziś pierwszy raz poczułam ją w powietrzu:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Owszem wróciło :) Chociaż na dziś prognoza mnie zatrwożyła. Placuszki bardzo apetycznie wyglądają :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).