czwartek, 25 sierpnia 2011

Norweskie sklepiki..

Sporo czasu zajęło mi zgrywanie zdjęć, stąd dopiero teraz pokazuję fotki z wyjazdu. Urocze sklepiki z pięknymi przedmiotami spotykałam w Norwegii na każdym kroku. Niestety to drogi kraj i na naszą rodzimą kieszeń, ceny są naprawdę powalające. Jedyna nadzieja na zakupy w przyzwoitej cenie to oczywiście okazje,  przeceny..
Tutaj mój ulubiony sklepik, w którym regularnie przeceniano 
bieżący asortyment..

Urocze kubeczki, puszki, meble, tkaniny .. 


klimatyczne poduchy,


sporo przedmiotów z aluminium..


Ciężko w samolocie przewozić takie rzeczy, stąd zdecydowałam się tylko na jeden większy drobiazg..
Patera ze szklanym kloszem (dół pleciony z wikliny + szklana podkładka) w bardzo atrakcyjnej cenie :).


Będąc już w domu wypatrzyłam w sklepie poniższe cudeńko.
Pózniej okazało się, że te dwa przedmioty do siebie pasują i szklany klosz zakupiony w Norwegii świetnie
 komponuje się z drugą paterą :).



To tyle z nowych nabytków :). Ja tymczasem oswajam szarą rzeczywistość (od środy już w pracy, przykryta stertą papierów). Powolne wdrażanie do starych obowiązków, jeszcze w ciszy i spokoju, bez pośpiechu i napięcia. A jutro już weekend i jeśli słońce dopisze, to krótki wypad nad morze!
Do miłego, pozdrawiam Was słonecznie :).


PS Moim marzeniem były takie oto pojemniki na proszek, które wypatrzyłam na wystawie jednego sklepu. Zobaczcie cenę (450 koron = 220 zł) uznałam, że to szaleństwo..

11 komentarzy:

  1. W takim sklepiku oczy biegałyby mi na okolo głowy ;) nie wiedziałabym na co patrzeć bo wszystko piękne i z pewnościa by sie przydało ;)
    Fajne miałas wakacje, szkoda, że już sie kończą :/
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojjjjjjjjjjj.... już widzę roziskorzone oczy niejednej w takim sklepiku :) Np. swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poszalałabym w takim sklepiku. Moim marzeniem jest pojemnik na pieczywo.
    Patera świetnie zgrała się z kloszem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzy mi się kiedyś poszperawć w takim sklepiku:)Śliczna zakup, mam klosik i wlasnie poluje na pleciony spod:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Norwegia- jakiez cudne mialas urlopowanie.
    Swietne przedmioty sfotografowalas, ja bym pewnie tez wyszla z czyms z tego sklepu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. łał ja bym sobie oczy nacieszyła!!!Cudowności!A Twój nabytek jest rewelacyjny!MIkuś spokojnego powrotu do pracy:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękną rzecz zakupiłaś!!!!
    A w tym sklepie można oczopląsu dostać!!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ika, Gocha - macie rację, oczy biegały wokół głowy, wszystko było piękne!
    Mario- pojemników było dużo i bardzo ładne, ale uwierz mi ceny po prostu kosmiczne (bez obniżek).
    ABily-czasem zupełnie przypadkowo można natrafić na upragniony przedmiot :).
    Atenko- to były naprawdę udane wakacje :).
    Aga i Aagaa- dziękuję Wam i pozdrawiam najcieplej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że mnie tam nie było:) chyba bym oszalała w takim sklepie:)))
    ale i tak fajnie pooglądać:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm, ciężko by mi było zdecydować się na jeden drobiazg;) Ty trafiłaś idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Olu, Nelu mam cicha nadzieję, że jeszcze tam wrócę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).