wtorek, 20 września 2011

Na kiermaszu..

Zupełnie przypadkiem podczas sobotniego spaceru trafiliśmy na kiermasz ogrodniczy. Bardzo lubię te kiermasze, gdyż poza dużą ilością pięknych roślinek (zakupiliśmy wrzosy i troszkę cebulek do ogrodu) można zaopatrzyć się w wiele ekologicznych produktów, ze sprawdzonych gospodarstw, upraw, pasiek. Trudno było opuścić to miejsce z pustymi rękoma, zatem moje spontaniczne zakupy..:)

Pachnące obwarzanki, na niedzielne śniadanko i jako ozdoba kuchni..



Miodzik i czosnek na jesienne przeziębienia..



Imbir do herbaty, pestki dyni i migdały..


Suszone warzywka (marchew, seler, pietruszka, por, cebula). Pachną obłędnie i ten zapach zmobilizował mnie  nareszcie do zakupu suszarki do warzyw. Czekam   niecierpliwie na przesyłkę, aby móc za chwilkę uruchomić własną produkcję (ten słoiczek zapewne bardzo szybko się skończy).


I dekoracyjne dynie..




Pozdrawiam Was cieplutko, u mnie piękne słonko! 
Dobrego tygodnia dla Was i dziękuję serdecznie za odwiedziny!

11 komentarzy:

  1. Idealne zakupy:) bardzo lubię takie ekologiczne produkty:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sprawa taki kiermasz, uwielbiam takie miejsca z produktami o które trudno w sklepie,a poza tym są nie wiadomo skąd, z jakiś zakątków świata...ostatnio obwarzanki jadłam na naszym wsiowym odpuście :))
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy. Też kiedyś suszyłam warzywa, tyle tylko, że na słońcu. To idealny dodatek do zup, gdy dopada lenistwo i nie chce się obierać jarzyn.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie ze trafilas na ten kiermasz bo zakupy naprawde wysmienite. Zainteresowal mnie miod nigdy rzepakowego nie probowalam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie kiermasze i targi wszelakie :)
    Zakupy widzę udane bardzo :)
    Pozdrawiam
    Ada

    OdpowiedzUsuń
  6. MIKO ZAZDROSZCZĘ CI TYCH DYNI...SUSZARKA TO WSPANIAŁY ZAKUP!!!!POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Olu, dziekuję:).
    Ula, obwarzanki były przepyszne!
    MArio, warzywka będę suszyła, bo to naprawdę świetny dodatek do różnych potraw.
    Atenko, rzepakowy własnie kupiłam, aby go wypróbować.
    Drobiazgi..-takie spontaniczne zakupy najbardziej cieszą:).
    Qrko-polowalam na te dynie to prawda..
    Uściski dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam takie kiermasze, ale w moich okolicach ceny są kosmiczne.:( Zastanawiam się tylko dlaczego bo przecież gdyby były niższe to na pewno więcej chętnych byłoby aby coś kupić. Cudne dynie, ja poszukuję dużej pomarańczowej do dekoracji przed domem:).
    Pozdrawiam słonecznie:)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Eko zakupy Ci się udały!!!Ja już tez poluję na ozdobne dynie do dekoracji!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie kiermasze to i ja uwielbiam, przypominają mi dawne targi, na które jeździłam z dziadkiem :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie kiermasze !!!!A zakupy super przyjemne z pożytecznym !!!Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).