środa, 7 września 2011

Słoneczny prezent w deszczowy dzień..

Pogoda dzisiaj taka, że tylko zaszyć się we własnym domku, pod miękkim kocem z herbatą na kolanach. Leje, leje, leje.. szaro, mokro, chłodno i dużo papierowej pracy.. Ale ja dzisiaj o czymś zupełnie innym!
Wczoraj dotarła do mojej skrzynki wspaniała przesyłka! Przepiękne  woreczki z wyszywanymi motywami, to oczywiście sympatyczna wymianka z Ilą (o której możecie przeczytać również na jej blogu). 
Ciężko przy braku słońca wykonać lepsze zdjęcia (dlatego tak skąpo), ale prace są naprawdę urocze i bardzo za nie Ilonce dziękuję :).

Moje szuflady nareszcie zostały uporządkowane (foremki do ciasteczek i pierników oraz reklamówki mają od dziś swoje miejsce!). Niespodzianka były piękne etykietki :)!


Zgrywając zdjęcia zobaczyła dzisiejszy post Ili i uśmiechnęłam się szeroko widząc motyw kłosów :)


Wymianki sprawiają ogrom radości i bardzo się cieszę, że kolejny raz mogłam komuś sprawić przyjemność i  sama zostałam tak wspaniale obdarowana.

I na koniec słoneczko w słoiczku :). W weekend dostałam od Dziadków dużą dynię i od razu pojawiła się myśl przetworzenia jej na konfitury (ten smak był mi dotąd zupełnie obcy). Do tradycyjnego przepisu podawanego na stronach dodałam sok z całej cytryny. Efekt mnie naprawdę zaskoczył, "niebo w gębie" :)! Polecam.


Dobrego tygodnia!

7 komentarzy:

  1. eh wymianki sprawiają tyyyle radości i to obu stronom, też je lubię i już podziwiałam teworeczki u Ili :))), konfitur z dyni nie jadłam nigdy, ale ! niebawem dostane od Oli- więc będę miała okazje spróbować :))
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja chyba też sobie zrobię takie konfiturki, bo skoro takie smaczne?:). Cieszę się bardzo,że woreczki się spodobały, niech Ci służą długo!
    pozdrawiam Cię ciepło, miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne woreczki:)Wzdycham od dawna do motywu rumianków, ktore Ila wyszywa.Prześliczne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow swietne prezenty wymiankowe, Ila piekne rzeczy tworzy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. wymiankowe prezenty są urocze!Fajne są takie podarunki!:)Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Woreczki już widziałam u Ili.Piękne są!!!
    Pozazdrościć!!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje Drogie!Dziękuję serdecznie za odwiedziny i miłe słowa.Wymianka sprawiła dużo radości. Mam nadzieję, że nie jest to ostatni raz :)!Buziaki w ten deszczowy czas.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).