poniedziałek, 31 października 2011

W barwach jesieni..

Bardzo mnie cieszy taka piękna, ciepła jesień. Trudno uwierzyć, że jutro już mamy listopad, a zimowe palta, obuwie ciągle schowane w szafie, bo nie ma jeszcze potrzeby ich wyciągać. 
Mam nadzieję, że jeszcze jutro pogoda się utrzyma i wyjazdy na cmentarze będą spokojne i przyjemne.
Tymczasem kilka garderobianych drobiazgów na ten jesienny czas..

Barwa starego złota jest naprawdę urokliwa..


Rzadko noszę pierścionki, ale ten mieni się w świetle cudownymi kolorami..


Barwy tych kulek, to moje kolory na ten jesienny czas..


Brązy mój całoroczny kolor + musztardowy eksperyment..


Manekin to nowy nabytek, jest właśnie taki jak chciałam..


I być może ostatnia jesienna, rowerowa przejażdżka.. 


Pozdrawiam ciepło i kolorowo moje podczytywaczki :).
Spokojnego wtorku!


9 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ten pierścionek;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj miajmy nadzieje ze jeszcze uda sie rowerowa przejazdzka w cieplym slonku.
    Zegarek na lancuszku jest przesliczny, zawiesilam oko rowniez na sukience-podoba mi sie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorki urocze!!!A manekin to nowy nabytek???:)Spokojnego jutrzejszego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. MANEKI WIDZĘ ,ŻE SPRAWIA SIE NALEŻYCIE:))PIEKNA TA SUKIENKA:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kaszmirku, bardzo dziękuję jakoś mnie również zauroczył:).
    Atenko,zegarek wzbudza zainteresowanie, a ja bardzo, bardzo go lubię, sukienkę również-takie proste drobiazgi:).
    Aguś, tak- manekin to stosunkowo nowy nabytek.
    Qrko, oj tak! Jak zobaczyłam u Ciebie to zapragnęłam mieć podobny:).
    Dziekuję kochane, słoneczne buziaki (u mnie wychodzi słońce!).

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda, pięknie i ciepło jest. Jak dla mnie to mogłoby tak być przez zimę też :) Pierścionek śliczny, i w takich jesiennych barwach :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten zegarek na łańcuszku :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anabel, Madziu dziękuję za odwiedzinki i miłe słowa:)!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).