niedziela, 11 grudnia 2011

Fabryka prezentów..

Dziś pokazuję prezenty robione dla moich bliskich. Pierwsze takie korale wykonałam już jakiś czas temu (możecie je zobaczyć w moim bocznym pasku), teraz kontynuacja zabawy. Troszkę jest z tym pracy, jeśli chodzi o wycinanie i naklejanie takich drobnych motywów, ale mi osobiście się podoba. A co Wy sądzicie? Proszę szczerze :).





A tutaj w fazie powstawania, kiepskie światło, bo zdjęcie robione chyba w środku nocy :)


I troszkę filcu (jest jeszcze wersja w czerwieni i bordo).
Moje Drogie, proszę podpowiedzcie mi, co myślicie o połączeniu kulek decu i filcu? 
Zastanawiałam się nad tym pomysłem, ale sama nie wiem..



Jeśli macie jeszcze ochotę oglądać moje wytworki, to niebawem pokażę co udało mi się ostatnio uszyć:). 
Spokojnej niedzieli!

10 komentarzy:

  1. Szczerze to chyba jest z tym mnóóóóstwo pracy! a jak wyciąć takie elemenciki to już w ogóle nie wiem :) Te korale są cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ćwiczę cierpliwość Gosiu :).

    OdpowiedzUsuń
  3. szczerze mówisz..no cóż...chcesz to masz.przepiękne:)))))))))) a deku i filc,filc i szklaki-to swietne duety:))))oj chyba sobie ukręce jakieś koraliki:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne, moze niezupelnie w takiej kolorystyce,ale bardzo mi sie podobaja takie naszyjniki:)i co najważniejsze, robione wlasnoręcznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie Ci to wychodzi Mikuś!Ja osobiście bardzo lubię połączenie filc z decu lub ceramiką...tak więc próbuj!I czekam na resztę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezenty samemu robione to rewelacyjny pomysl.
    Korali nie nosze, wiec pewnie nie bylybym zadowolona z takiego prezentu.
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki Qurko:), ja jestem jak szewc co to bez butów chodzi, ale może w ferie, cos dla siebie zrobię:).
    ABily, no z tymi kolorami to pod zamówienie.Dla siebie tez bym chyba cos innego zrobiła.Chociaz mam kłopot z dostępem do ceramiki.Kiepski wybór u mnie, stąd możliwości ograniczone.
    Aguś, mam w głowie jakies pomysłu na połączenie z filcem, muszę faktycznie wypróbować, coś w Twoim stylu na tasiemce :).
    Atenko, no tak grunt to znać potrzeby i gusta tego, któremu przypadnie prezent.W tym przypadku jestem spokojna:).Dzięki dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się szczególnie te pierwsze podobają:) domyślam się ile to pracy, ale efekt super:))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne prezenty! na pewno ucieszą obdarowanych:) pozdrawiam z Kuźni Upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Olu, Grodzia- dziekuję mam nadzieję, że faktycznie sie spodobają:).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).