niedziela, 1 stycznia 2012

Idzie nowe..

Wkraczam w to nowe.. bez długiej listy życzeń, planów, tego co muszę, co powinnam, co trzeba.. 
Mam marzenia i podążając w ich kierunku uśmiecham się do nich po cichu..:).

U mnie powitanie Nowego Roku bardzo spokojne i leniwe. Udało mi się jeszcze w Sylwestrowy poranek uporządkować zawartość szafy, garderoby oraz ogarnąć nieco papiery (całe sterty, które czasami mnie przerastają). Jakoś odetchnęłam z ulga, kiedy pozbyłam się wielu gałganków, przydasiów, makulatury.. - luźniej,  aż do następnego roku :). 
Przed świętami padł mi komputer, więc dziś dopiero chwila na wstawienie kilku zaległych zdjęć moich wytworków..
Serwetniki..



Nowy Rok, a więc deseczka pod kultowy kalendarz :)


Duże worki na łazienkowe drobiazgi..


Kieszonki na sztućce 


I nowy konik..:)


Dla tych co wracają jutro do pracy (ja po ponad tygodniowej przerwie :), spokojnego zderzenia z rzeczywistością (ale to tylko cztery dni pracy :). Do miłego!

11 komentarzy:

  1. To ja z tych co jutro wracają i tak mi się nie chce strasznie...:(((śliczne te serwetniki:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, mi tez oczywiscie!Ale ja juz od 13 mam ferie-strasznie szybko w tym roku (za szybko!).
    Spokojnego poniedziałku:).

    OdpowiedzUsuń
  3. A JA JESZCZE SIEDZĘ W DOMOWYCH PIELESZACH BO WYCHOWUJĘ SYNKA ALE JUŻ SĄ PLANY NA POWRÓT DO PRACY BO JEDNAK CHCĘ ...
    A SERWETKI SĄ UROCZE I PTASZYNY SAMA MAM CHĘĆ NA TAKIE PTACTWO W MOIM DOMKU !
    ŁAZIENKOWY WOREK SUPER ...
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten serwetnik -piękny .Kocham motyw ptaszków mam z takim motywem dzbanek i kubeczki .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę że twórczo się rozwijasz...mi tego bardzo brakuje...ale co tam niech młody troche podrośnie!!!Pozdrawiam i spokojnego powrotu do pracy zyczę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mazanko-dziękuję, motywy ptaszków sa naprawde fajne:).
    Anetko,dziekuję,dziekuje:).
    Agusiu,nadrobisz-spokojnie.Ja tam bym sie chciala z Toba zamienić :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Serwetniki śliczne, a worki eleganckie :)
    Mnie też nie chciało się wracać do pracy, ale nie było najgorzej :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anabel, worki przydały się bardzo na łazienkowe przydasie, którym zawsze brakuję miejsca:).Ja wróciłam na chwilkę:), niebawem ferie.

      Usuń
  8. Piękne serwetniki! Konik uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten konik jest cudowny! :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosi, Espresso- konik taki skromny, ale bardzo mnie zauroczył, przypadkowy zakup w.. Almie za całe 5 zł (lubię takie niespodzianki :).

      Usuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).