czwartek, 26 stycznia 2012

Musimy porozmawiać..

Dzisiejsze popołudnie w kinie i film "Musimy porozmawiać o Kevinie". Niezwykle poruszająca opowieść o trudnym macierzyństwie, o tym że życie toczy się czasem zupełnie inaczej niż się tego spodziewaliśmy i okrutnie nas zaskakuje. Ciężko powiedzieć polecam (bardzo dramatyczna historia), ale film warty obejrzenia.


Dobrego weekendu Wam życzę moje Drogie!

PS U nas mrozy nadeszły (bez śniegu oczywiście)! Ja pakuję walizkę i na weekend wybywam na wschód kraju :), mam nadzieję pospacerować po śniegu. Czytałam, że w Ostrołęce ma być do - 12 stopni w ciągu dnia (wyciągam najcieplejsze buty!). Do miłego:).

10 komentarzy:

  1. Kurcze miałam iść na ten film wczoraj ale się już nie wyrobiłam ;/ może dziś mi się uda bo słyszałam, że jest dobry a Twoje słowa mnie jeszcze w tym utwierdziły :)
    Miłego wypoczynku w mroźnej krainie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ikuś,korzystając z ferii nadrabiam troszkę zaległości książkowe i kinowe.
      Jak pisałam wyżej film trudny,ale dający wiele do myslenia.Uściski:).

      Usuń
  2. MÓJ MĄŻ Z RACJI ZAWODU...NIE LUBI TAKICH FILMÓW:((.....NO ALE I TAK DOPIERO W MAJU BĘDZIE ZNÓW W MOIM MIEŚCIE KINO...JUZ NIE MOGĘ SIE DOCZEKAĆ:)))..MIŁEGO ODPOCZYNKU MIKO:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałam powiedzieć to co Qrka...słyszałam że ten fil jest dobry ale mój Mężuś zapewne go nie będzie chciał oglądać!!!Udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mario:).
      Aguś, Qrko - zawsze można pójść bez męża :).

      Usuń
  4. Zycze udanego weekendu!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam zamiar obejrzeć ten film, choć muszę mieć specjalny nastrój, by tego typu kino przełknąć;) A u mnie właśnie dziś było -12 stopni, stwierdzam, że na takie mrozy najlepsze są buty górskie;)
    Pozdrawiam - no i nie daj się temu mrozowi, nie zapomnij o czapce i ciepłych rękawiczkach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemnego odpoczynku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Atenko, Reniu dziękuję :).
    Sunsette- zapakowałam najcieplejsze ubranka i buty górskie, które juz myślałam, że przeleżą całą zime w pudełku.
    Film naprawdę polecam,pozdrawiam cieplutko :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).