piątek, 6 stycznia 2012

Oceanarium..

Za tydzień w moim województwie rozpoczynają się ferie zimowe. Chciałabym podsunąć Wam pomysł krótkiej, jednodniowej wycieczki do Stralsundu. To hanzeatyckie miasteczko ma naprawdę mnóstwo atrakcji: przepiękna architektura (Stary Rynek, domy kupieckie, klasztory, kościoły, ratusz, miejskie bramy), port,  muzea. Ja odwiedziłam muzeum nauk przyrodniczych - M. Morza - Ozeaneum. Fantastyczna morska przygoda - od Morza Północnego, przez Atlantyk po Morze Arktyczne - niezwykły, bogaty, kolorowy świat. 



A tak na marginesie lubicie odwiedzać muzea (ja bardzo:)? Jeśli tak, zdradźcie swoje ulubione lub te wyjątkowe, które miałyście okazję zobaczyć :).

Dobrego odpoczynku!

11 komentarzy:

  1. Pięknie, tylko szkoda, że dla mnie tak daleko! Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. :)KaJa ja mam bardzo daleko w góry i zawsze ubolewałam z tego powodu,a teraz po prostu wykorzystuje to co mam na wyciągnięcie ręki:).
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo interesujace miejsce.
    Muzea lubie odwiedzac, czesto zwiedzamy zamki palace i z checia zachaczamy o te przyzamkowe.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie fajne miejsce na spędzenie wolnego czasu.
    Lubimy zwiedzać stare budowle, stare ogrody.
    Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje dziewczyny:), ja bardzo lubię takie krótkie wycieczki do miejsc, które sa prawie na wyciągniecie ręki.Dobrej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój plan na ferie to remoncik:)))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. O ciekawe miejsce!!!Zapamiętam...lubię muzea, stare zamki...ale nie wiem które zrobiło na mnie największe wrażenie...ale z ostatnio zapadło mi w pamięci zwiedzanie Daru Młodzieży!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, remoncik, to już jestem ciekawa co tym razem:).
    Aguś,jak synek podrośnie, to takie krótkie wypady będą idealne-polecam:).

    OdpowiedzUsuń
  9. NIE ŻEBYM ŚWIATOWA BYŁA...HIHIHI...ALE DO DZIŚ...A BYŁO TO 1O LAT TEMU JESTEM POD WRAŻENIEM LUWRU:))))POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Qrko, tez mam kilka takim miejsc bliskich i całkiem dalekich, gdzie mogłabym wracać, podziwiać i zachwycać się niezmienie.

      Usuń
  10. Miko, odwiedziłam Stralsund. Choć to był koniec zimy, sporo remontów w mieście i wiało jak nie wiem co, to miasteczko, wraz ze swoimi oceanariami, zrobiło na mnie bardzo przyjemne wrażenie. Na pewno tam wrócę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).