niedziela, 26 lutego 2012

Filmowa niedziela..

Jak w tytule posta.. dziś nadrobiłam troszkę zaległości filmowe. Oba filmy bardzo polecam! Przyjemnie spędzony czas.
"Żelazna dama" - jestem mile zaskoczona, że polityka w tym filmie jest tylko tłem..


"Służące" obraz absurdu segregacji rasowych.. 


Kilka dni temu kupiłam za małe pieniążki dwa wieszaczki. Szukałam na nie pomysłu i ..wpadła mi w oko stara deska (będzie delikatnie pobielona), do tego zakupiony kiedyś na gratach ceramiczny szyldzik..
Co sądzicie? 


W powietrzu już pachnie wiosną, zatem w następnym poście wiosenne klimaty :).
Do miłego, spokojnego tygodnia dla Was!

13 komentarzy:

  1. film chętnie bym zobaczła...a wieszaczek będzie cudny:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Qrko, muszę tylko znaleźć odpowiednie (mało rzucające sie w oczy:)śrubki do przykręcenia tabliczki i wieszaczków- mam nadzieje, że sie uda:).

      Usuń
  2. Wieszaczek jest naprawdę świetny. Sama myślałam o czymś podobnym. Gdy pobielisz deskę, będzie rewelacyjny. Ten szyldzik w towarzystwie wieszaków bardzo dobrze wygląda. Pozdrawiam Cię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wieszak bardzo klimatyczny!Poluję na taki szyldzik,ale na razie nic z tego.Wieszaczki te ż świetne.Niektórzy to mają szczęście!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku, Umbrella - dziękuje. Szyldzik kupiłam zupełnie przypadkiem trafiając na targ staroci (na drugim końcu Polski podczas wyjazdu służbowego :).

      Usuń
  4. Obydwa filmy chciałabym obejrzeć :)
    a wieszak będzie cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wieszak genialny! Ten szyldzik wygląda jakby od zawsze tam był :) A film z Meryl Streep chętnie obejrzę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koko - tylko delikatne maźnięcie farbą, bardziej mam problem ze śrubkami,ale mam nadzieję uda sie cos wyszukać.
      Ika, Ababel - bardzo plecam filmy, przyjemnie spędzony czas.Uściski dla Was:)!

      Usuń
  6. tak filmy tez bym chciała zobaczyć...a wieszak zapowiada się uroczo!:)Widzę, że moce twórcze cie dopadły!:)Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wieszak bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś,Reniu - dziękuje. A moce twórcze hmmm - mam nadzieję, że z wiosna będzie lepiej :)!Pa

      Usuń
  8. WIESZAK BARDZO ORYGINALNY, PODOBA MI SIE NIEZMIERNIE;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).