środa, 1 lutego 2012

Mroźno i ogłoszenia drobne..

Poniższe zdjęcia zrobiłam podczas weekendowego wyjazdu do Ostrołęki. Temperatura, która nas tam zastała była dla mnie dużym zaskoczeniem, bo u nas rzadko takie rzeczy się zdarzają  (do - 20 stopni, a w nocy chyba więcej). Poczułam mrozik, pospacerowałam po skrzypiącym śniegu - prawdziwa zima i grzane winko na rozgrzewkę, brakowało mi tego bardzo!



I na koniec drobne ogłoszonko. Znajomy stolarz wykonał mi na zamówienie drewniane szpulki. Są świetnie wykonane i wg mnie w b. przystępnej cenie. Zrobiono nieco więcej niż chciałam, więc jeśli macie ochotę, to mogę część odstąpić. Zainteresowane osoby proszę o maila.


Dobrej końcówki tygodnia Wam życzę! Trzymajcie się ciepło!

13 komentarzy:

  1. Zdjęcia śliczne a w spr szpulek już piszę!
    pozdrowienia,

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam taką mroźną zimę, ale koniecznie musi być śnieg:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u nas bardzo mroźno (i fajnie, bo w końcu to zima!),ale bez ociupinki śniegu, stąd warto było przemierzyć tyle kilometrów,aby pospacerować po takiej białej pierzynce:).Uściski Olu, dobrych ferii.

      Usuń
  3. U nas od kilku dni wszystko skrzypi od mrozu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Reniu, na zachodzie te mrozy nie są tak wielkie jak w innych miejscach kraju, ale tez czuć mrozik, oj czuć :).

    OdpowiedzUsuń
  5. I u nas dzisiaj spadł śnieg. Mróz trzyma nas w domu. -20 to już coś.
    Byle do wiosny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mario, u nas też mroźnie, ale po takiej zimie, to sie dopiero zatęskni za wiosenką :)!

      Usuń
  6. U nas było też nieźle mroźno, teraz mróz zelżał ale śnieg wali nieprzytomnie :)
    szpuleczki cudne!
    usciski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Uleńko :), u nas już coraz mniej śniegu, tylko patrzeć, a wiosna zacznie się zakradać :).

      Usuń
  7. Mika, dziękuję ślicznie za szpuleczki, doszły jakiś czas temu, są piękne:)
    pozdrowienia ślę,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, cieszę się bardzo, że wszystko ok i jesteś zadowolona :)

      Usuń
  8. I loved as much as you will receive carried out right here.
    The sketch is tasteful, your authored material stylish. nonetheless, you
    command get bought an edginess over that you wish be delivering the following.

    unwell unquestionably come further formerly again since exactly the same nearly a lot often inside case you
    shield this increase.

    Have a look at my website ... global ims media marketing

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).