niedziela, 12 lutego 2012

W zimowym nastroju..

Witajcie moje Drogie:)! Doczekaliśmy się zimy w naszym mieście.. Ja póki co, bardzo się cieszę. Zima jest zimą - nareszcie! Jak tylko jest wolna chwila, wychodzę na długie spacery. Mam blisko domu las, jezioro, a nieco dalej nawet puszczę, więc jest gdzie wędrować, a widoki teraz naprawdę cudne..


Puchowa, biała pierzynka..


Zamarznięte jezioro ..


Po takim mroźnym spacerze najlepsze jest grzane winko, 
kawałek pachnącego jabłecznika i ciepły kocyk..





Dobrego poniedziałku Wam życzę!

11 komentarzy:

  1. Na pewno jest pięknie, ale u nas sroga zima z mrozem i śniegiem jest już dość długo i trochę się dała we znaki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Na jabłecznik to i ja mam smaka. I jeszcze popić dobrym Merlotem :-)To moje ulubione.
    Pozdrawiam poniedziałkowo

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Reniu, jak mrozy będą za długie, to zapewne dadzą się we znaki!
    Mario, wina u mnie pod dostatkiem, kiedyś o tym napisze :).

    OdpowiedzUsuń
  4. MNIAM MNIAM...NO I DAWNI MERLOCIKA NIE PIŁAM..HIHIHI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością bym Cię Qrko zaprosiła :).

      Usuń
  5. Widoki z taka biala pierzynka sa fantastyczne, taka zime to ja lubie:)
    sle pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie! Tesknie za taka polska zima, ze wszystkimi jej trudami.
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Aldona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Atenko, Kamphora - ja tez lubie jak zima jest zimą-z mrozem i śniegiem, no może nie za długo,ale musi być :).

      Usuń
  7. Grzane wino uwielbiam!!!
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie!grzańca tez bym wypiła ale jeszcze muszę poczekać...:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Olu, Aguś - zima bez grzanego wina to jakaś kiepska zima -prawda :)?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).