środa, 15 lutego 2012

Wino..

Ze wszystkich znanych mi alkoholi (a znawcą nie jestem, oj nie) najbardziej lubię wina i domowe nalewki. Dziś troszkę zdjęć w winiarskim temacie..

Poniższe zdjęcia, to foldery i książki z podróży do Francji i Hiszpanii 
(a na nich miejsca związane uprawą winorośli i produkcją wina).





Moja mała, domowa piwniczka :)


Tu w szerszym kadrze, nieco zakurzony, czekający od lat na swoją metamorfozę stojaczek.



Cenny nabytek, korkociąg mojego Dziadka


Z podróży zawsze przywożę kilka buteleczek..


Korki trafiają do dużego słoja, mam do nich słabość.






I sprawca tego wszystkiego :)


Pozdrawiam Was cieplutko, u nas mrozy ustają i śniegu ubywa z każdym dniem.

13 komentarzy:

  1. spory zbiór :), ale powiem Ci, że też więcej zbieram aniżeli wypijam, , zawsze mam pokaźne ilości, bo po prostu lubię wino, zwłaszcza białe, a poza tym taka nieruszona butelka wygląda po prostu ładnie... ;)), z czerwonych ostatnimi czasy skradł moje serce włoski Faunus - polecam !
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko, u mnie jest podobnie.Zakupione wino dosyć długo u mnie stoi, bądź obdarowuję nim przyjaciół, ale przywożę wciąż nowe:).
      Faunusa zapamietam:)Pa!

      Usuń
  2. bardzo lubie wino..czerwone...wytrawne...ale nie pijam tych najdroższych...taki kiepski ze mnie znawca....a zdjecia cudne...kolekcja tez...i jakie piękne te w lnianym kubraczku:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze mnie tez znawca żaden, ale nie jest to chyba konieczne, aby je lubić i czasami smakować :).
      Dziekuje Qrko:).

      Usuń
  3. Zazdroszcze tych podrozy:))))
    A wlasnie mi przypomnialas o nalewce domowej, jakis czas temu zrobilam cytrynowke, musze wybrac sie po nia do piwnicy:)
    pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię wino.Całkiem spora kolekcja :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Atenko cytrynówka.. to dla mnie nowość, jestem ciekawa jak smakuje :)!Pozdrawiam
      Espresso - jednych ubywa, inne sa uzupełnienie,ale fakt zawsze jakieś buteleczki sa pod ręką :).

      Usuń
  5. Piwniczka całkiem, całkiem:) Też uwielbiam wino. Zrobiłaś mi smaka na małe co nieco) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też piję tylko wino i nalewki:) niezła kolekcja:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Smakoszem win nie jestem dlatego najbardziej podoba mi się korkociąg. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku, Olu - z rzadka sobie o nich przypominam, ale jeśli- to lubie te chwile.
      Pozdrawiam cieplutko:)Reniu, to mój ulubiony korkociąg-ma duszę :).Dzięki!

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).