czwartek, 15 marca 2012

Byle do weekendu..

Witam Was dziewczyny! Wiosna się zbliża wielkimi krokami (choć za oknem szaro i buro). U mnie przede wszystkim deficyt czasu.., ale to mało wdzięczny temat. Mam kilka nowych prac, jak tylko złapię troszkę światła pochwale się nowymi poduchami i moimi siatkami na zakupy :).

Tymczasem w domu zagościły bazie kotki ..


A tutaj ostatnie zakupy (marzyłam od dawna o takim klockowym kalendarzu)


 A tutaj drugi, pasujący do zegara, który pokazywałam jakiś czas temu -klik 
Miałam się powstrzymywać od zakupu takich  pierdółek, ale same wiecie.. 


Na koniec odrobina koloru. Nie mogę się doczekać, aż na balkonie zagości więcej zieleni.. 
ale to jeszcze troszkę ..


Pozdrawiam Was najserdeczniej!

14 komentarzy:

  1. Bazie,to uroczy zwiastun wiosny:)śliczny kalendarzyk:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie wiosnę czuć już wszędzie. Dziś nawet zainaugurowałam sezon na baleriny - ku uciesze moich stóp. Ale... podobno ma jeszcze sypnąć śniegiem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Romantyczna.. Anuszko- dziękuje serdecznie :).U nas z temperatura jeszcze tak średnio, oczywiście grube zimowe palta pochowane, ale na balerinki jeszcze nie czas..!Buziaki!

      Usuń
  3. Rewelacyjny ten kalendarz!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosna to u mnie najbardziej pracowita pora roku:( teraz to już nie mam żadnego dnia wolnego i już mam dość...byle do wakacji!piękne, wiosenne migawki:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, dziękuje ślicznie :).
      Olu, to mnie pocieszyłaś. Myslałam, że tylko u nas takie szaleństwo..ja czekam z utęsknieniem na święta!

      Usuń
  5. Fantastyczny kalendarz i wiosennie u Ciebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wiosennie. Kalendarz jest fantastyczny.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, Mario -te kalendarze to zupełnie przypadkowe i dodam, ze bardzo tanie
      zakupy :).

      Usuń
  7. cudne te kalendarze ;-)))ten z kwiatami boski;-) no i jak się można powstrzymywać od kupowania takich rzeczy???nigdy w życiu!!!!!!!pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Maciejko, masz racje, ciężko sie oprzeć, ciężko..:)!Pozdrawiam Was dziewczyny cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny ten drewniany kalendarz.
    A kolory z ostatniego zdjecia baaardzo optymistyczne.
    udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne kolory,kalendarze boskie ,pięknie u ciebie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak cieplutko , miło i domowo u Ciebie. Super,że tu trafiłem. Kalendarz klockowy super. Ja mam podobny tyle,że po mojej babci i liczy sobie jakieś 50 lat. Uwielbiam go. Jeśli mogę porozglądam się nieco po Twoim blogu. Miłej niedzieli życzę,Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).