poniedziałek, 26 marca 2012

Moja wiosna i zaległa rocznica..

Myślałam, że przegapiłam moment, aby uwiecznić ten widok, ale udało się.. Sobotni poranek na wsi i pole pełne przebiśniegów i krokusów :). Jest wiosna!



21 marca upłynął kolejny rok mojego blogowania. Zabrakło czasu, aby wcześniej o tym napisać. Polubiłam bardzo te spotkania z Wami moi drodzy, choć ostatnio częściej się zastanawiam, czy w rzeczywistości w której funkcjonuję (z pracą na 1,5 etatu poza domem, ciągłym zabieganiu, kiepską organizacją) jest jeszcze przestrzeń, aby kontynuować taką przyjemność..  Nic to..

Zostawiam Wam moje pierwsze wiosenne kwiatki i dzielę się ciastem :).



Spokojnego tygodnia! Dobrze, że jesteście :).

14 komentarzy:

  1. Na przyjemność zawsze znajdzie się czas, więc nie rezygnuj, nawet jeśli mas 1,5 etatu i skoro sprawia Ci to radość :)) fajnie, że jesteś z nami!!
    kusisz o rana tym ciastem, oj kusisz ;)
    dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Ikuś, to czysta przyjemność:),zasadniczo najbardziej brakuje mi czasu na robienie zdjęć,postaram się nad tym popracować,bo miło tu wracac :).Buziaki.

      Usuń
  2. CZY TO TIRAMISU? MMMMMM..KOLEJNYCH ROCZKÓW CI ZYCZĘ:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Qrko, tiramisu to moje dyzurne ciasto.W weekend mieliśmy rodzinna impreze, więc powstały dwie sztuki + sernik na zimno :).

      Usuń
  3. oj oj pyszności takie z rana ;-))))śliczne tulipanki;-) pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maciejko, slodkosci na dobry początek dnia :).Pozdrowienia cieplutkie.

      Usuń
  4. Jakie te krokusiki i przebiśniego piękne, delikatne! A Tobie Moniczko następnych lat blogowania życzę. Wszystkiego naj naj. Co do czsu na blogowani, to mam to samo:( Jeden etat, a dom to tak, jakby 10 etatów :) Ciągle nie odsprzątany, ciągle coś do zrobienia:)Pozdrawiam e

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdziwiłam sie że przebiśniegi jeszcze się ostały, ale na wsi jakos tak wszystko wolniej i dłużej (tulipany dopiero wystawiaja głowki znad ziemi).
    Z tym czasem to masz Ewuniu rację, ale u mnie to chyba kwestia organizacji..pracuje nad tym :)
    Pozdrawiam najmocniej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mikuś za cisto dziękuję!Wygląda pysznie. A czas na blogowanie dobrze wygrzebać - to taka mała nasza odskocznia i taki prywatny światek... mi bardzo brakuje jak dłuższy czas tu nie zaglądam. Gratuluje rocznicy!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje kolejnej rocznicy, oby bylo ich jak najwiecej.
    Pieknie ujelas wiosne w obiektywie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, Atenko bardzo Wam dziękuję!
      Z jednej strony ciągle brakuje czasu, a z drugiej obecność tutaj mobilizuje do twórczego działania :).

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia i jak mniemam przecudne ciasto,które my kobiety tak lubimy:)
    Gratuluję rocznicy! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię te pierwsze oznaki wiosny! Gratuluję rocznicy i pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świdrygałko, Olu-dziękuję Wam za odwiedziny i miłe słowa, to dla mnie motywacja, aby tu nadal zaglądać.Ściskam Was cieplutko!

      Usuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).