niedziela, 29 kwietnia 2012

Tyle słońca..

Cudowny, ciepły weekend. Słońce sprawiło ogromną niespodziankę. Kwiecień się kończy, ale rzeczywiście tego roku przyniósł jak w przysłowiu i nieco zimy i trochę lata! W mgnieniu oka w tych ciepłych promykach wszystko wystrzeliło ku słońcu! Pierwszy spacer w sandałach (na bosych stopach) - prawdziwa frajda :).

Aż żal jutro wracać do pracy (mogę sobie wyobrazić jak ta praca jutro będzie wyglądała :), ale pani dyrektor jest nadgorliwa i pracujemy w poniedziałek i piątek). Mam jednak nadzieję, że w pozostałe dni pogoda również dopisze i będzie możliwość pojeździć na rowerze, pogrilować i poleniuchować na trawce - takie przynajmniej są plany!






Wiosenne bukieciki


i drewniane podkładki po szklaneczki (zainspirowane pracami Al..)



Dużo słońca i udanego odpoczynku!

11 komentarzy:

  1. podkładki rewelacja:))...śliczne zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Qrko droga, dziękuję serdecznie.Podkładki wyciął mi brat.Uściski słoneczne!

      Usuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia! Zrobiło się prawdziwie wiosennie.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świdrygałko - tak, tak wiosna na całego!
      Kto by pomyślała, że trochę słońca może dać człowiekowi tyle radości :)!Buziaki.

      Usuń
  3. Ach!!! Ja też już rower wyciągnęłam z piwnicy!!! Uwielbiam! Jeżdżę nim codziennie do pracy (wiosną, altem i jesienią, aż do pierwszych chłodów). A trasę mam cudną:) Codziennie przez Rynek i codziennie tak wyjeżdżam z domu, by posłuchać hejnału:) z Mariackiego. Czego więcej trzeba, by dzień dobrze się zaczął:) Zdjęcia piękne, wiosna jest boska:) Pozdrawiam i życzę słoneczka e

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkac w Krakowie, mieć taka trasę do pracy, słuchac hejnału...szczęściara!Udanego odpoczynki, ja pakuje potrzebne rzeczy i wybywam na wieś-pa!

      Usuń
  4. Zycze aby wszystkie plany majowkowe sie spelnily:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Anetko, ja Tobie też, uściski!

      Usuń
  5. Ciekawe podkładki:) Dużo słoneczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Karolina, dziękuję!Podkładki są b. naturalne i proste.Od dawna takie mi się marzyły i brat przyznam perfekcyjnie mi je wyciął (okazuje się, że przy takiej grubości nie jest to takie proste).
    Dobrego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wiosenne zdjęcia! Życzę żeby czas w pracy szybko zleciał i udanej majówki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).