wtorek, 5 czerwca 2012

Kino..

W ostatnim czasie mało rzeczy mnie zadziwia, ale czerwiec ze swoją aurą przyznam zaskakuje.. 
Zimno, ponuro.. Zamiast spacerów w letnich sandałkach, częściej sięgam po parasol i płaszczyk, a w domu kocyk, kanapa, dobry film i truskawki!
Może to odgrzewane kotlety, ale ja dopiero teraz miałam okazje zobaczyć te filmy.
Bardzo polecam, jako propozycje na długi weekend.



A skoro w temacie filmu, to zdradzę :), że w w moim mieście jest kino, które uchodzi za najstarsze na świecie (działa bez przerwy od 1909 r. co jest udokumentowane certyfikatem). W dobie multipleksów, to prawdziwa rzadkość. Bardzo lubię tam chodzić.. Kiedyś więcej o nim napiszę. 


Dobrego tygodnia dziewczyny! Znacie prognozy?Jest szansa na weekendowe słońce?


8 komentarzy:

  1. jest szansa, pogodynki mówią, że ma być cieplej i słoneczniej :)
    a za propozycje filmów dziękuję, nie znałam ich :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iko, rzeczywiście jest cieplej!Piękne słońce, bez upałów, ale bardzo przyjemnie.Dobrego weekendu!

      Usuń
  2. Będzie cieplej na pewno:)
    Filmów również nie znałam.Tyle jest filmów do obejrzenia,książek do koniecznego przeczytania...Nie ma czasu na nudę:)Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świdrygałko, filmy polecam na chłodny, deszczowy czas:)!Tymczasem dużo słonka życzę, uściski!

      Usuń
  3. Nietykalnych oglądałam, świetny. A ten pierwszy- zrobiłaś mi na niego ochotę, bo lubię Binoche. U nas na południu też nieciekawa pogoda, co za czerwiec!!! Może lipiec będzie lepszy:)))Co do kin, to w Kr jest takie kino Pod Baranami i w wakacje od paru lat wyświetlane są filmy w ramach " kina letniego", bilety za całe 6 zł, repertuar przeróżny. Poluję wtedy na te, które kiedyś przeszły mi koło nosa:) Najstarsze kino na świecie... zaintrygowałaś mnie:)))) Niesamowite! Pozdrawiam serdecznie e

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku, mi też bardzo sie podobał, a drugi obejrzałam właśnie ze względu na Binoche (dla mnie fantastyczna).Kino letnie uwielbiam i też czekam aż u nas wystartuje!Ściskam Cie serdecznie, pa!

      Usuń
  4. Podobno nadchodzi ciepło, a na niepogodę filmy są najlepsze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, jest słońce, huuura!Pozdrawiam najcieplej!

      Usuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).