środa, 11 lipca 2012

A w Krakowie..

.. wg słów piosenki pada deszcz, a w rzeczywistości upały jakich ja osobiście dawno nie widziałam. Ale idą zmiany. 
W skali ostatnich 2 tygodni, to już mój czwarty wyjazd do Krakowa (dodatkowa praca), stąd nacieszę się tym niezwykłym miastem za wszystkie czasy :). Za co najbardziej lubicie Kraków? Mnie osobiście tylko jedna rzecz denerwuje w tym mieście... ogromne ilości gołębi, które brudzą swymi odchodami alejki parków, ławki i co popadnie.. fuuu. Poza tym można tylko kochać to miasto!



Pozdrawiam Was serdecznie dziewczyny i dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze!

12 komentarzy:

  1. a ja tak kocham to miasto, że mi nawet gołębie nie przeszkadzają ;)
    już prędzej tabuny ludzi :)
    fajną masz pracę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)to wyjątkowe miasto, trzeba to przyznać.
      Napisałam o tych gołębiach, gdyż przy okazji moich pierwszych wyjazdów były ogromne upały i w takich temp. ptasie odchody po prostu w parkach potwornie "pachniały". Cała reszta fantastyczna!

      Usuń
  2. Zgadzam się Kraków to piękne miasto. Pozdrawiam u nas już troszkę chłodniej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nadal w Krakowie, ale faktycznie od dziś już znacznie niższe temperatury i nawet deszcze teraz pada.Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Cześć :)
    Masz rację ...Barbakan jest piękny i planty...a najbardziej lubię siedzieć na Wisłą :) piękne foto - pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) masz rację mnóstwo tu pięknych miejsc!
      Uwielbiam tu być!Uściski serdeczne!

      Usuń
  4. a my wybieramy się tam na dłużej...trochę z przymusu bo Mężuś tam robi staż ale mam nadzieję poznać to miasto od poszewki!!!!:)Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Aguś, to fantastycznie.Będąc tu dłużej rzeczywiście można posmakować na różne sposoby klimatu tego miejsca. Ja mam już tutaj swoje ulubione miejsca, knajpki, ścieżki.. Buziaki!

      Usuń
  5. Masz rację, gołębie mogą naprawdę człowieka zdenerwować, i to nie tylko w Krakowie. Jakoś jeszcze nie miałam okazji odwiedzić tego miasta, ale za to uwielbiam Wrocław i Poznań :)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anabel, to polecam wizyte w Krakowie koniecznie. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Monika, dostałaś mojego maila? Jaka szkoda, że wcześniej nie przeczytałam wiadomości od Ciebie, ale mam nadzieję, że to nie ostatni Twój przyjazd do Kr i będę mogła pomóc w Twojej sprawie, tak jak pisałam w mailu, jeśli taka propozycja Ci odpowiada. Pozdrawiam e

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak kochana!Przeczytałam, odpisałam. Dziękuję uściski!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).