wtorek, 18 września 2012

Jeszcze w kolorze lata..

Ostatnie ogrodowe róże. Miło na nie jeszcze popatrzeć..


A kiedy przekwitną pozostanie namiastka ich widoku..
Pudełka i tace wykonane na prezenty.


Myślę, że tace będą wkrótce przydatne do jesiennych podwieczorków przy herbatce :).



Dobrego tygodnia dziewczyny :).  Dziękuję Wam za odwiedziny i miłe słowa.
Już wkrótce u mnie duże zmiany, zaglądajcie :).

PS Kochane, proszę podpowiedzcie jak poradzić sobie z problemem wyczerpanego limitu zdjęć?
Widzę, że wstawiałam zbyt duże zdjęcia i tym sposobem mój limit się skończył :(. 

9 komentarzy:

  1. pierwszy pomysł, który mi do głowy przyszedł to w każdym poście edytować i zmniejszyć zdjęcia. Innego sposobu nie znam... Tace bardzo ładnie się prezentują a w rzeczywistości są pewnie jeszcze ładniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vivi, dziękuję za podpowiedzi i Twoje odwiedzinki, pozdrawiam najserdeczniej!

      Usuń
  2. Kompresuj zdjęcia przed wrzuceniem na bloga. Nic innego do głowy mi nie przychodzi.
    Piękne róże.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie Mario, mój błąd że wcześniej tego nie robiłam.. Dziękuję!

      Usuń
  3. Piękne róże:) Uwielbiam po prostu herbaciane:) Co do limitu, ostatnio Aga z bloga Z potrzeby wnetrza miała ten problem i w komentarzach dostała kilka rad jak z problemem sobie poradzić. Możesz się też z nią skontaktować, może uporała się z problemem.
    Ja bardzo lubię duze zdjęcia i takie wstawiałam, nie wiedziałam nawet, że są jakieś limity.... Musze też zmierzyć się z problemem. Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miko, pousuwaj z picassa zdjęcia których już nie masz na blogu to ci się trochę miejsca zwolni, ja tak robię co jakiś czas, tylko uważaj i nie pousuwaj tych istniejących bo będziesz miała czarne dziury w miejscu zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Herbaciane to moje ulubione... ostatnie już też kwitną u mnie, śpieszą się zanim skończy się lato ;-) Tace urokliwe ;-)
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  6. Radzę, to co Ika.
    Ładna zapowiedź jesieni u Ciebie:-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tace piękne, będą wspaniałym wspomnieniem lata! Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).