czwartek, 13 września 2012

Retro pojazdy..

Dziś jeszcze kilka wspomnień z  mojego wyjazdu do Norwegii. Zdjęcia zrobione podczas niedzielnego spaceru po nabrzeżu.. 

Stare autobusy


Niebieski autobus przywołał moje wspomnienia. Pamiętacie? U nas nazywaliśmy je ogórkami (chociaż były koloru czerwonego). Za mojego dzieciństwa przez krótki czas jeździły na trasie do mojej babci (na innych liniach kursowały już "nowoczesne"). Mając tych kilka lat stresowałam się  (jadąc sama) czy dosięgnę do klamki?.. czy dam radę otworzyć takie ogromne (dla mnie :), ciężkie drzwi.. 




Te rowery.. moje marzenie!


Firma produkująca takie cudeńka prezentowała swoją kolekcję retro rowerów 
(z akcesoriami - teczki, koszyki, skrzynki). Urocze!


A tutaj .. :), pojazd gotowy do podróży, tylko wsiąść i pomknąć przed siebie.. :)!


Jak Wam podobały się retro pojazdy? 
Ja z przyjemnością pojechałabym na przejażdżkę każdym z nich!

Słonecznego dnia!

10 komentarzy:

  1. Wycieczka w czasie :-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne! Rowery najpiękniejsze ;-) A jeszcze te akcesoria... marzenie ;-)
    Ściskam czule

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko powzdychać :), taki rower jest na liście moich marzeń!Uściski!

      Usuń
  3. Oj bardzo mi sie podobaja te pojazdy. A nawet mam calkiem podobny rower do jednego ze zdjec :)
    U nas tez zdarza sie ze sa pokazy starych aut.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamietam Twój rower ze zdjęcia na blogu, szczęściara :)!Pa

      Usuń
  4. Dzień dobry kochana Miko :)
    Norwegia? Ale co tam robiłaś? Wakacje? Autobusy super.... uwielbiam takie fotografie pokazujące dawne życie...szkoda że u nas bardzo rzadko sie na coś takiego trafia..a w tym niebieskim to bym mogła zamieszkać na wakacje :)

    Ps. Jak wcześniej Ci pisałam u mnie już tez po wakacjach i jak zwykle w górach, fotki na blogu opublikuję być może za jakiś czas, w kwestii nagłówka i bloga : Napisz jakąś wielkość chcesz nagłówka i w ogóle jaka ogólną koncepcję a ja się dopasuję. Od razu piszę że bloga można by było trochę poszerzyć, miałabyś możliwość wstawiania większych zdjęć. Jest to istotne, ponieważ szerokość bloga decyduje o szerokości nagłówka.
    całusy Ania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wakacje, wakacje :)!
      Kochana niebawem napisze do Ciebie maila.
      pa!

      Usuń
  5. Oj mogłabym te zdjęcia oglądać non stop!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).