czwartek, 29 listopada 2012

Nieco inspiracji..

Witajcie dziewczyny! Czy Wam czas też tak szybko płynie? Dopiero rozpoczynał się listopad..
Mi nieustannie brakuje doby..
Jakieś dwa tygodnie temu u kogoś na blogu zobaczyłam adwentowe świeczki i hasło: odliczanie.. Pomyślałam: o matko, jak to możliwe.. rozpoczął się adwent i ja to przegapiłam?! Byłam naprawdę skłonna w to uwierzyć (dzieje się tyle rzeczy i tak szybko). Całe szczęście, aż tak źle ze mną nie jest :).

Dziś zatem na chwilkę przed pierwszą świeczką  na adwentowym stroiku, łyk inspiracji z włoskiej gazety, którą zakupiłam jakiś czas temu (oczywiście z ambitnym planem wykorzystania pomysłów :)





Pędzę przytargać i przyozdobić mój zeszłoroczny świecznik. 
Na weekend miałam ambitne porządkowe plany.  Póki co pakuje walizkę i wyruszam (nad morze) zrelaksować się po tej listopadowej gonitwie :).
Dobrego weekendu dla Was!

9 komentarzy:

  1. Relaks jest istotny dla regeneracji sił.Zatem udanego,morskiego wypoczynku Ci zyczę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! Pozdrawiam najmocniej :).

      Usuń
  2. O jakie piękne plany :)) zabierz mnie ze sobą :)))
    ja ostatni zrobiłam mini sesję do... no ale to się dowiecie i tak mi się miło zrobiło przez chwile w domciu. światełka, gałązki, cuda bajki ale już posprzątałam i czekam na właściwy czas ;)))
    Piękne inspiracje, zawsze jak widzę to bym zrobiła ale na patrzeniu się kończy :)) ale jedna metrowa choinkę urobiłam na święta 2 lata mi to zajęło ;))
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ula, pakuj się są miejsca :)!
    Sesja.. ależ jestem ciekawa :) będę zaglądała, aby zobaczyć efekty- zapewne przepiękne :).
    Moje inspiracje przechodzą niestety na rok następny, ale co się odwlecze.. Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie przepiękne wzorce. Jeszcze tylko zgrać czas, którego tak mało na takie przyjemne prace.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest bardzo dobry pomysł,odpoczynek przede wszystkim,porządki poczekają:))))Pozdrawiam i miłego odpoczynku życzę

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie zainspirowałaś . tylko z czasem jak zawsze ciężko ale siedziałam wczoraj i coś wydziergałam . pozdrawiam i życzę naładowania baterii

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo inspirujące zdjęcia. Życzę cudownego wypoczynku:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kalendarze!!u mnie niestety nic ciekawego w tym temacie...
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).