czwartek, 7 lutego 2013

Słodki czwartek.. :)

Dzień rozpoczynam od kawy i słodkości.. Czysta przyjemność :).


Nieco staroświecka filiżanka (licząca więcej lat niż ja sama) to ślubny prezent mojej mamy.. 


A tutaj zdjęcia z zeszłego tygodnia, ostatni spacer (20 km :) w śniegu.
Żegnamy zimę :).





Powoli kończą się moje ferie. Czuję się naprawdę wypoczęta i naładowana energią. 
Dzisiejsze słońce za oknem dodatkowo wzmacnia to uczucie :). Idzie wiosna!
Dobrego tygodnia moje drogie!

PS Czas urlopu, to czas na filmy i ksiązki. Udało mi się kilka obejrzeć, przeczytać. Polecam szczególnie 
film "Niemożliwe" oraz książkę E. Giffin "Pewnego dnia". Warto :).

7 komentarzy:

  1. po Twoich pięknych śnieżnych zdjęciach troszkę wątpię ,że ta wiosna blisko;-)))No ale dajmy się zimie wyszaleć;-)))pozdrawiam i miłego dnia życzę;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maciejko, u nas po zimie dziś ani śladu.Na drugi dzień po tym spacerze przyszła odwilż, stąd pozostaje mi tylko wypartywać wiosny :).

      Usuń
  2. na "Niemożliwe" spłakaliśmy się z mężem na amen....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Qrko -to piękny i wzruszający film, więc emocje jak najbardziej właściwe:).Ściskam!

      Usuń
  3. Ja wlasnie usmazylam mini paczusie, tez jest kawka i chwila na blogowy swiat :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miły początek dnia, chciałabym tak codziennie :).Pozdrawiam ciepło Atenko!

      Usuń
  4. A ja dopiero zaczynam ferie:)
    20 km spacer!!?? nieźle!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).