piątek, 3 maja 2013

Pierwsza majówka..

Drogie dziewczyny :). Zaniedbałam okropnie mojego bloga.. Wiem, ale dużo się działo (remont mieszkania), brakowało czasu, ale przede wszystkim chyba światła, słońca i energii (wiosna w tym roku za długo kazała na siebie czekać). Tymczasem powoli nadrabiam zaległości. Cieszy mnie wiosna, jej rozkwit, słońce!
Powracam.., a na dobry początek trochę koloru :). Mam nadzieję że i Wam doda energii!






Ściskam Was serdeczne. Łapcie słoneczne chwile, wypoczywajcie!

Monika

12 komentarzy:

  1. Przyroda w najpiękniejszej postaci!
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Oleńko, ściskam ciepło!

      Usuń
  2. Monisiu, wszystkiego najlepszego w dniu imienin!! duuużo słonka by dawało energii i chęci :)
    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dziękuję bardzo, bardzo serdecznie,ale ja sierpniowa :)).
      Urodziłam się w maju, więc chciałam w większym odstępie mieć przyjemności :)).
      Buziaki dla Ciebie!

      Usuń
    2. a no masz ci los ;) ale nic nie przeszkadza świętować dwa razy do roku ;)

      Usuń
  3. Bardzo energetyzujace zdjecia :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolorowe zdjęcia! Wiosenne i optymistyczne :)
    Mnie też dopada czesem taki brak energii i chęci, a różne codzienne sprawy kradną czas. Ale mam nadzieję, że słonko doda ci energii, a kwitnące wokół kwiaty poprawią humor :)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anabel bez dwóch zdań słońce i ciepełko dodają energii do działania pomimo codziennych obowiązków. Ściskam również cieplutko!

      Usuń
  5. Najważniejsze że u Ciebie wszystko w porządku:)))wszystko powoli zaczyna nabierać energii więc i my też:))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak kochana!Dziękuję serdecznie, ściskam :)).

      Usuń
  6. Monika, Ty chyba masz tak jak ja...:) Ale teraz wiosna! Szafirki śliczne:) Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).