wtorek, 25 czerwca 2013

Łąki pełne kwiecia..

Makowy materiał przeleżał w szafie blisko dwa lata.. Miały powstać "sezonowe" poduszki, pasujące do makowego tryptyku, który wisi na jednej ze ścian pokoju. Powstały.. :). Jak oceniacie efekty :)?


Cztery sztuki na których udało się uchwycić cały wzór i cztery łączone z białym materiałem 
(tyły również są białe).



Zimno i wieje (u Was też?). Wokół mnie sterty papierów..
Byle do piątku, pozdrawiam Was!

* pierwsze zdjęcie i grafika pochodza z internetu

11 komentarzy:

  1. Dziękuję, dobrego dnia :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Motyw maków jest jednak piękny... Podoba mi się z częściowym drukiem i cała w makach...
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest taki prosty i delikatny, prawda :)?
      Pozdrawiam ciepło, M.

      Usuń
  3. Ta cała w makach jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aga, tym bardziej się cieszę, że ujrzały światło dzienne :).

      Usuń
  4. Piękne polne maki na Twoich poduchach! I byle do piątku ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło Cię "widzieć" moja droga!
      Byle do piątku :)!

      Usuń
  5. Dobrze, że już nie leży w szafie, tylko cieszy oko:) Strach mówić ile u mnie zalega... Podusie cudne, w sam raz także do ogrodowej lektury. A my chodzimy sobie na maczki z synkiem:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).