wtorek, 30 lipca 2013

Stęskniłam się za tym widokiem..

Ostatnie dni lipca i poczucie zbliżającego się nieuchronnie końca wakacji. Chyba za wcześnie..
Nie chcę jeszcze myśleć o powrocie do tej mega zabieganej codzienności.. Jeszcze nie..


Tymczasem bilety zakupione. Za kilka dni pakowanie walizki. Nie mogę się doczekać!
Ściskam Was moje drogie! Słonecznie, ciepło z zapachem malin :). Wypoczywajcie, bo przecież lato ciągle trwa :).


Patrząc na te norweskie krajobrazy mam w uszach ta cudowną muzykę.
Dodam jeszcze, że 05.08.2013 r. w Szczecinie jest koncert Kari Bremnes. Jeśli jakimś cudem  uda mi się zdobyć bilety (koncert tylko na zaproszenia) będę przeszczęśliwa! 

4 komentarze:

  1. To dopiero półmetek, a Ty kochana odpoczywaj wyśmienicie !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, korzystaj z letnich chwil bez cienia wątpliwości, że je niedługo stracisz, a wtedy ożyją kiedy będzie trzeba...
    Kajakowy spływ małą rzeczką - to coś co uwielbiam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nelu, u mnie w tym roku rzeczywiści wodne wakacje.
    Najpierw spływ, później regaty, w planach jeszcze morze :)).Niech żyja wakacje :)).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).