wtorek, 16 lipca 2013

Wodne wakacje..

Po takim szalonym i mega pracowitym roku, wakacje mnie cieszą jak mało kiedy :). Każdy dzień jest na wagę złota (już połowa lipca, jak to możliwe?). Zdążyłam wrócić z tygodniowego spływu kajakowego rzeką Brdą (po 11 latach przerwy doświadczyłam, że to przecież fantastyczny wypoczynek). 
Teraz nadrabiam zaległości, których nazbierało się bardzo, bardzo dużo. Wróciłam też ponownie (po 10 latach!)  na kurs prawa jazdy. 

Wpadłam jednak dzisiaj, aby zachęcić Was do udziału w imprezie, która już niebawem odbędzie się w Szczecinie (miasto już od wielu miesięcy się do niej przygotowuje, sam remont bulwarów kosztował jak czytałam 30 mln zł !!). Owa atrakcja to: finał regat The Tall Shisp Races. 
Koncerty, parada jednostek, zwiedzanie żaglowców - mnóstwo, mnóstwo atrakcji!






Tegoroczna trasa wyścigu to: Aarhus, Helsinki, Ryga, Szczecin.
Prasa podaje, że ma być blisko 120 pływających jednostek!
 Więcej można poczytać na stronie:


Jeśli będziecie w okolicach Szczecina w dniach 03-06.08.2013 r. warto na chwilkę się tutaj zatrzymać.
Polecam! Pozdrawiam ciepło i wakacyjnie!

6 komentarzy:

  1. Ach, gdyby Szczecin był bliżej... Piękne zdjęcia.
    Zazdroszczę Ci tego tempa w wykorzystywaniu każdego dnia urlopu. Ja wykorzystuję te ostatnie dni na sprzątanie:( Dzieci wysłałam na wieś, trochę spokoju w domu. Gdy wrócą znowu będzie szaleństwo:)))))
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, ja mysle podobnie ilekroć zatęsknię za Krakowem lub górami.. :(. Ale czasem warto, zatem zapraszam :).
    Co do wykorzystania urlopu, muszę przyznać, że cieszę sie ogromnie, bo udało mi sie ogarnąć juz mnóstwo spraw (waznych i zaległych).Ściskam, pa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety do Szczecina mam daleko ale jezior w koło mnie mnóstwo.Piekne widoki . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Alicjo. Warto doceniać walory swojej okolicy, sama o tym często zapominam. Pozdrawiam wakacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia.Pozdrawiam wakacyjnie.Jola

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).