środa, 21 sierpnia 2013

Norwegia na wodzie..

Jeszcze powracam wspomnieniami do moich wakacyjnych wojaży. Zanim wstawię zakupowe kadry, kilka ujęć Norwegii z perspektywy wody.. :).


Wycieczki po wysepkach..




A w porcie.. małe łódeczki, jachty, ogromne wycieczkowce..


Bywało, że jednego dnia w porcie stały nawet cztery wielkie kolosy 
(te na ostatnim planie swoją wielkością przewyższały kilkakrotnie pobliskie budynki :).
Chyba tak sobie wyobrażam współczesnego Titanica :).


Co Wam przychodzi do głowy, kiedy widzicie ten obrazek :)?


Dobrego, słonecznego dnia :)!

8 komentarzy:

  1. Cudowne wakacje !
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda :))), dziękuje Mario!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stary człowiek i morze ;)
    Ach, Norwegia, wiem od córci, że jest piękna... "spodobałaby ci się, mamo" - na pewno! Powspominaj jeszcze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,tak stary człowiek.. :).Miasto w którym byłam (dziś bardzo bogate i czerpiące ogromne korzyści z odkrytej ropy)jeszcze kilkadziesiąt lat temu żyło niemal wyłącznie z rybołówstwa. Ten rysunek dobrze oddaje ten dawny klimat..

      Usuń
  4. Tez pomyslalm stary czlowiek i morze.
    Piekna wycieczka, rewelacyjne kadry, tez kiedys chcialabym zobaczyc to na wlasne oczy.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy zobaczyłam ten "rysunek" na murze, to dokładnie tak pomyślałam :)! A Norwegia.. jest piękna po prostu :).
    Pozdrawiam Cię najmocniej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wakacje wspanialym klimacie piękne widoki i ile nietuzinkowych pomysłów musiałaś przywieś do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzę o wakacjach w Norwegii i mam nadzieję, że jak zakończę moją przygodę z Italią też uda mi się tam pojechać.
    Ostatnie foto to "Stary człowiek i morze"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Twój komentarz :).